همه اقوام ایرانی با اتحاد در کنار هم هستند

خمینی شهر- امام جمعه نجف آباد گفت: ایران جایگاه همه اقوام است و مردم بیش از ۴۰ سال است، با عظمت، وحدت و قدرت خود را به نمایش گذاشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از شهرستان خمینی شهر، حجت الاسلام مصطفی حسناتی در جمع ایل بختیاری‌ گفت: اقشار و قوم‌های مختلف در سراسر کشور در اغتشاشات و حوادث اخیر بار دیگر وحدت، عزت، شکوه و آزادی را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه نجف آباد با اشاره به حضور جوانان بختیاری در دوران دفاع مقدس افزود: در نبرد با مزدورانی که برای مبارزه با اسلام، قرآن و تمامیت این کشور دندان تیز کرده بودند، حضور روحانیون بیدار و جوان بختیاری را در گوشه و کنار این کشور شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: صفا، پاکی، هوشیاری بختیاری‌ها نمونه است و زنان و مردان شجاع و با ایمانی در این ایل وجود دارند که با اراده پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.

حسناتی با بیان اینکه یک روح در بدن ملت ایران وجود دارد و آن روح ایرانیت و اسلامیت است، گفت: کشور جایگاه همه اقوام است و بیش از ۴۰ سال با عظمت، وحدت، و قدرت خود را به نمایش گذاشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با نقشه روبه رو کردن اقوام مختلف در کشور خواب‌های آشفته‌ای دیده بود که پس از اتحاد مردم نقشه‌ها بی اثر شد و با بیداری و هوشیاری مردم نتوانستند نقشه خود را عملی کنند.

کد خبر 334197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.