لیست ارسالی به فیفا لو رفت؟! + اسامی

با اجرای اولین مرحله از برنامه ریکاوری مدنظر سرمربی تیم ملی، اسامی ۲۲ ملی‌پوشی که از لیگ داخلی هنوز برای حضور در جام جهانی شانس دارند، مشخص شد. با توجه به آنکه حدس نام ۱۳ لژیونر احتمالی حاضر در روسیه هم زیاد سخت نیست به این ترتیب، فهرست ارسالی به فیفا تقریباً لو رفت!

به گزارش خبرنگار ایمنا، فیفا از ۳۲ کشور حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خواسته بود تا لیست اولیه بازیکنانشان را برای فدراسیون جهانی ارسال کنند. در همین راستا، حدود یک ماه پیش اسامی ۳۵ بازیکنی در رسانه‌ها انتشار یافت که ادعا می‌شد همان لیستی است که کارلوس کی‌روش ۲۳ مسافر نهایی روسیه را از آن انتخاب خواهد کرد. به عبارت دیگر، بازیکنانی که نامشان در این فهرست نبود، باید دیگر فکر بازی کردن در جام جهانی آینده را به فراموشی بسپارند و در مقابل، ملی‌پوشانی که اسمشان هست باید تلاش کنند تا ظرف ماه‌های منتهی به جام جهانی سرمربی تیم ملی را برای قرار گرفتن نامشان در لیست نهایی مجاب کنند.

از یک طرف، گفته می‌شد این فهرست به صورت محرمانه ارسال شده است و از سوی دیگر، لیستی که در رسانه‌ها انتشار یافت اگرچه با توجه به فعل و انفعالات ماه‌های اخیر دور از واقعیت نبود، اما به نظر هم نمی‌رسید که صددرصد درست و دقیقاً مطابق با همان فهرستی باشد که کی‌روش برای فیفا فرستاده است.

با این وجود و از آنجا که قرار بود اجرای برنامه ریکاوری مدنظر سرمربی تیم ملی از ابتدای سال ۲۰۱۸ در دستور کار فدراسیون فوتبال قرار بگیرد از قبل هم معلوم بود که خیلی زود جمع نسبتاً محدود نفرات منتخب کی‌روش لو خواهد رفت. اینگونه هم شد و ۲۲ ملی‌پوش شاغل در لیگ داخلی پس از فراغت از دیدارهای تیم‌های باشگاهی خود در هفته هجدهم لیگ برتر ظرف دو روز به نوبت در ساختمان PEC حاضر شدند و به ریکاوری پرداختند.

با حضور این نفرات در مرکز تیم‌های ملی نام ۲۲ نفر از لیست ۳۵ نفره لو رفت:

حامد لک، علی کریمی، سعید آقایی، احمد عبدالله‌زاده، سیدجلال حسینی، علیرضا بیرانوند، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، محمد انصاری، مهدی طارمی، اکبر ایمانی، محمدرضا خانزاده، رشید مظاهری، مرتضی تبریزی، پژمان منتظری، سیدحسین حسینی، مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، امید ابراهیمی، امید نورافکن

به این ترتیب، با اضافه شدن ۱۳ بازیکن لژیونر، لیست ۳۵ نفره تکمیل خواهد شد. با توجه به نفرات حاضر در آخرین اردوی تیم ملی به نظر می‌رسد لژیونرهایی که هنوز شانس همراهی تیم ملی در جام جهانی روسیه را دارند این نفرات باشند:

امیر عابدزاده، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی گنجی، رامین رضاییان، اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌الهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد، کاوه رضایی، رضا قوچان‌نژاد و سردار آزمون

کد خبر 334049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.