قلعه‌نویی چه کسانی را متهم کرد؟

سرمربی ذوب‌آهن پس از بهبود نسبی روند نتایج این تیم، با زبان بی‌زبانی برخی نفرات جداشده را به کم‌کاری در نیم‌فصل نخست متهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ذوب‌آهن نیم‌فصل نخست لیگ برتر را در نیمه پایینی جدول و رده نهم به پایان رساند. تیم اصفهانی از سه مسابقه آغازین خود در دور برگشت لیگ هفدهم، یک تساوی و دو برد کسب کرد تا با هفت امتیازی که از این طریق به حساب سبزپوشان واریز شد ذوب‌آهن دو پله در جدول صعود کند و به نیمه بالایی بازگردد. در صورتی که این روند مثبت در هفته‌های آتی نیز ادامه داشته باشد، سبزپوشان اصفهانی می‌توانند حتی به کسب سهمیه آسیایی امیدوار شوند.

البته روند مثبت ذوب‌آهن نه از ابتدای دور برگشت که در اصل از آخرین مسابقه از دور رفت آغاز شد. با این وجود، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از پیروزی برابر پیکان با اشاره به امتیازهای زیادی که تیم اصفهانی در نیم‌فصل نخست از دست داد در جمع خبرنگاران حرف‌های معناداری به زبان آورد.

سرمربی ذوب‌آهن در بخشی از گفته‌های خود تأکید کرد عواملی که در نیم‌فصل نخست باعث از دست رفتن امتیازهای زیادی شد دیگر در این تیم نیستند و تیم اصفهانی در دور برگشت از ناحیه آنها آسیب نخواهد دید. قلعه‌نویی در ادامه کدهای آشکارتری داد و گفت که ذوب‌آهن قبلاً هفت، هشت نفره بازی می‌کرده و تازه چند هفته‌ای است که ۱۱ نفره بازی می‌کند!

سرمربی ذوب‌آهن در واقع به زبان بی‌زبانی مدعی شد که سه، چهار بازیکن این تیم در نیم‌فصل نخست با تمام توان برای تیم اصفهانی بازی نمی‌کردند. با این اظهارات کنایه‌آمیز، قلعه‌نویی همه نگاه‌ها را متوجه سه بازیکن ذوب‌آهن کرد که در نقل و انتقالات نیم‌فصل به بهانه خدمت سربازی به تراکتورسازی پیوستند.

البته لیست خروجی ذوب‌آهن تنها شامل سربازان نمی‌شود و طولانی‌تر از تنها سه، چهار بازیکن است، اما از آنجا که احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی مهدی‌پور برخلاف سایر نفرات جداشده از بازیکنان ترکیب اصلی ذوب‌آهن در نیم‌فصل نخست بودند، به نظر می‌رسد که سرمربی ذوب‌آهن با این اظهارات انگشت اتهام را مشخصاً به سمت آنها نشانه رفته است.

گفته‌های قلعه‌نویی وقتی معنای روشن‌تری به خود می‌گیرد که به یاد داشته باشیم، او در نیم‌فصل نخست نیز در چند نوبت به ویژه پهلوان را به نداشتن انگیزه و تمرکز کافی متهم کرده و حتی این بازیکن را به همین دلیل به دفعات روی نیمکت نشانده بود.

کد خبر 333947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.