مردم انقلابی ایران  بار دیگر از کشتی انقلاب و ولایت فقیه حمایت کردند

نطنز-امام جمعه بادرود گفت: مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام و انقلاب، همانند دیگر صحنه های تاریخ ساز و برخلاف تمام کم لطفی مسئولان در ادوار مختلف، از کشتی انقلاب و ولایت فقیه حمایت و حراست کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز،حجت الاسلام علیرضا قاسمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با محکوم کردن فتنه فتنه گران در حوادث اخیر در بعضی از نقاط کشور، اظهار کرد: دشمنان در فتنه ۹۶ به مانند فتنه ۸۸ کاری به جریان های اصولگرایی و اصلاح طلبی نداشتند، بلکه فقط اصل نظام و ولایت فقیه را نشانه گرفته بودند.

امام جمعه بادرود افزود: مالباختگان موسسات مالی غیر مجاز، افراد ساده لوح و منافقان و ضد انقلاب ها از گروه های تشکیل دهنده حوادث اخیر بودند که مالباختگان همچون دیگر اقشار مختلف مردم به ارزش ها و آرمان ها پایبند بوده و همواره حامی نظام هستند و فقط از این مطالبات به حق آن ها سوء استفاده شد.

وی گفت: افراد ساده لوح هم در فتنه اخیر به مانند فتنه ۸۸ وجود داشتند و دشمن نیز از روحیات آن ها برای گسترش فتنه و اغتشاش استفاده می کرد، ما وظیفه داریم همواره با روشنگری و بصیرت افزایی از بهره برداری منافقان از خصوصیات اخلاقی و رفتاری این افراد جلوگیری کرد.

خطیب جمعه بادرود تصریح کرد: جبهه ضد انقلاب به سرکردگی آمریکا، اسرائیل، کشورهای مرتجع عربی و سرویس های جاسوسی بیگانه مهم ترین رکن فتنه در سال ۸۸ و فتنه امسال را بر عهده داشتند که همواره با دروغ پردازی های مکرر و وارونه جلوه دادن حوادث واقعی، سعی کرده اند طرح براندازی را به عنوان هدف نهایی خود اجرا کنند.

وی با اشاره به این که دی ماه در سال های اخیر به عنوان ماه دشمن شکن و نه گفتن به شیاطین نام گرفته است، افزود: مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام و انقلاب امسال هم به مانند سال ۸۸ و دیگر صحنه های تاریخ ساز و برخلاف تمام کم لطفی های مسئولان در ادوار مختلف، از کشتی انقلاب و ولایت فقیه حمایت و حراست کردند.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه اکنون نوبت دولت و مسئولان است تا حضور مردم را با تحقق وعده ها پاسخ دهند، اضافه کرد: امروز ملت ایران نشان داد که گرچه با بعضی از مشکلات مثل مشکلات اقتصادی و معیشتی دست به گریبان است، اما هرگز اجازه نخواهد داد تا کسی کوچکترین تعرضی را به اصول نظام و انقلاب وارد کند.

وی خطاب به مسئولان تاکید کرد: اگر این حضور مردم نبود، اکنون جایگاهی برای شما قابل تصور نبود، آستین ها را بالا بزنید و با تکیه بر توان و امکانات داخلی و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب برای چالش ها چاره کنید تا راه نفوذ و سوء استفاده برای همیشه بر اجانب بسته شود.

امام جمعه بادرود ادامه داد: دشمنان دین، نظام و انقلاب این را بدانند، ملتی که انقلاب را با آن همه سختی ها پیروز کرد، هشت سال در برابر تمامی کشورهای جهان ایستادگی و مقاومت کرد، از فتنه های متعدد عبور کرده و اخیرا هم در جبهه مقاومت در برابر خیل عظیم توطئه ها آن هم در فراتر از مرزهای جغرافیایی پشت استکبار را به خاک کشاند هرگز در برابر این چند روز اغتشاش و آشوب کمر خم نمی کند بلکه از این حادثه پله ای برای صعود به قله عزت بهره خواهد برد.

وی با قدردانی از حضور باشکوه مردم شهرهای بادرود، خالدآباد و روستاهای بخش در راهپیمایی علیه آشوب در شهر بادرود، تصریح کرد: دشمنان دین به راستی نادان هستند، آنها برای عقده گشایی دست روی مقدسات گذاشته اند، غافل از اینکه این موضوع خط قرمز همه مردم و به خصوص اهالی این منطقه است و امیدواریم با همت بسیجیان، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی هر چه زودتر عاملان هتک حرمت به حسینیه بسزای عمل مجرمانه خود برسند.

کد خبر 333870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.