هوای اصفهان تا دوشنبه بارانی است/افزایش دو درجه‌ای دما

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: استقرار جوی ناپایدار بر روی استان اصفهان از امروز تا روز دوشنبه منجر به بارش برف و باران در اکثر مناطق استان اصفهان می‌شود.

حسن خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشههای هواشناسی استان اصفهان تا اواسط هفته آینده اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر استقرار جوی نا پایدار در استان تا روز دوشنبه است.

وی با بیان اینکه از امروز به تدریج در مناطق غربی افزایش ابر و احتمال بارش در اواخر وقت وجود دارد، افزود: از این رو به تدریج  امروز از سمت غرب افزایش ابر و طی روزهای شنبه تا دوشنبه بارش برف در نواحی غربی و جنوبی استان و در نواحی شمال و مرکز بارش باران و برف و در سایر نواحی احتمال بارش پراکنده باران و برف پیش بینی می شود.

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: در مناطق بارشی مه آلودگی موجب کاهش دید افقی خواهد شد و همچنین از روز یکشنبه تا صبح چهارشنبه شاهد افت محسوس دما در سطح استان خواهیم بود.

وی در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده ابراز کرد: در این بازه زمانی میانگین دمای هوا در اکثر مناطق استان اصفهان یک تا دو درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

کد خبر 333868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.