برخورد دو دستگاه تریلر در محور کاشان - نطنز ۲ مجروح داشت

مدیر اورژانس اصفهان از برخورد دو دستگاه تریلر در آزاد راه کاشان- نطنز و مصدومیت دو نفر در این تصادف رانندگی خبر داد.

غفور راستین در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به وقوع این حادثه رانندگی اظهار کرد: سانحه رانندگی دو دستگاه تریلر در آزاد راه کاشان به نطنز در محدوده عوارضی بادرود اتفاق افتاد و به اورژانس برای امدادخواهی اعلام شد.

وی افزود: امدادگران پایگاه های امداد و نجات و فوریت های پزشکی با یک دستگاه ست نجات سنگین برای انجام عملیات امدادی و کمک رسانی به آسیب دیدگان به محل این حادثه رانندگی اعزام شدند.

مدیر اورژانس اصفهان با اشاره به اینکه راننده یکی از تریلرها در این تصادف رانندگی محبوس شده که پس از رهاسازی توسط نیروهای امدادی به همراه یک نفر دیگر سرنشین آسیب دیده این حادثه به بیمارستان خاتمالانبیای نطنز اعزام شدند.

راستین با تاکید به آمار حوادث رانندگی در شهرستان نطنز یادآور شد: ۵۶۸ حادثه رانندگی جاده ای و درون شهری از ابتدای سال تا کنون در شهرستان نطنز اتفاق افتاده که منجر به فوت ۱۲ نفر شده است و در این حوادث رانندگی ۲۷۲ نفر دچار مصدومیت شدند که ۱۳۷ مور زخمی شدن رانندگان بوده است.

وی با تاکید به اینکه چهار پایگاه امداد  شهری و جاده ای در این شهرستان گفت: این شهرستان با برخورداری از چهار پایگاه امداد شهری و جاده ای به همراه ۳۰ نفر امدادگر و دو دستگاه آمبولانس ماموریت های اورژانسی را تحت پوشش قرار می دهند.

گفتنی است شهرستان نطنز با جمعیت ۴۷ هزار در ۱۵۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است و   این شهرستان در فاصله ۱۲۵ کیلومتری محل گذز آزادراه کاشان- نطنز و اصفهان و محور ترانزیت تهران- جنوب است.

کد خبر 333810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.