ایران اسلامی جای پشتک در میان هشتک‌های دشمن نیست

لنجان-امام جمعه شهر زاینده رود گفت: عناصر خود فروخته داخلی بدانند ایران اسلامی جای پشتک در میان هشتک‌های دشمن نیست، کف خیابان‌های ایران جای شوخی با نظام نبوده.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، امروز مردم بصیر، انقلابی، دشمن‌شناس و ولایتمدار شهرستان لنجان برای محکوم کردن اغتشاشات و فتنه‌انگیزی‌های چند روز اخیر کشور در میدان مرکزی زرین شهر تجمع کردند تا به مستکبران جهان نشان دهند، ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی پای آرمانهای انقلاب ایستاده‌اند و به هیچ قیمتی دست از این انقلاب بر نخواهند داشت و همچنان راه شهدای هشت سال دفاع مقدس را ادامه خواهند داد.

امروز اقشار مختلف مردم، از روحانی و دانشجو گرفته تا پیر و جوان از میدان مرکزی زرین شهر به سمت چهار راه هلال احمر، اقدام به راهپیمایی کردند و با سردادن شعارهای انقلابی مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا از آشوب گران برائت جسته و اقدامات هنجار شکنان را محکوم کردند.

حجت الاسلام حسن صفرزاده تهرانی در مراسم راهپیمایی مردم شهرستان لنجان در محکومیت ناآرامی‌های اخیر، اظهار کرد:دشمنان اسلام در زمان‌های مختلف همچون، جنگ احد، غصب خلافت امیرالمومنین، عاشورا و... در فکر خودشان فاتحه اسلام را خواندند، اما خلاف آن محقق شد و امروز عزت و عظمت اسلام را در جهان نظاره‌گر هستیم.

وی افزود: امروز هم دشمنان اسلام با نیت شوم اسلام هراسی پا به میدان گذاشته‌اند و تصور می‌کنند، می‌توانند با تشکیل گروه‌هایی هچون طالبان، القاعده، داعش و یا تحریک مردم با طرح تقلب، قومیت گرایی و ملی گرایی و حتی حرکت در مسیر تحریم و تنگاناهای اقصادی مردم را از اسلام جدا کنند.

امام جمعه شهر زاینده‌رود تصریح کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی با تکیه برعوامل داخلی قصد دارند با تقویت فشارهای اقتصادی، نظام را با ناکار آمدی مواجه کرده و آینده را برای مردم تاریک جلوه دهند و آنها را ناامید سازند تا به خیال واهی خود مردم را از اسلام و انقلاب جدا کنند.

وی ادامه داد: نباید فراموش کرد دشمنان ایران اسلامی با طراحی توطئه‌های همچون تحریم، خود مسبب مشکلات امروز مردم هستند و با وارونه نمایی جنایت‌های خود در اغتشاشات اخیر، سر جنازه‌هایی که خود آن را به قتل رسانده‌اند، به دنبال به اغتشاش کشیدن کشور هستند.

صفرزاده تهرانی اضافه کرد: در این میان عربستان سعودی با ۲۰۰ هزار هشتک به میدان آمده است، اما عربستان سعودی بداند عکس‌العمل جمهوری اسلامی ایران در برابر حرکات مذبوحانه سخت و خشن خواهد بود.

وی عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی بدانند به‌زودی پاسخ این شرارت‌ها توسط فرزندان غیور ملت ایران در آن سوی مدیترانه در پشت مرزهای رژیم صهیونیستی و در باب‌المندب داده خواهد شد.

امام جمعه شهر زاینده رود خاطرنشان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی هیچگاه از حرف‌های پوچ مستکبران جهان واهمه نداشته و نخواهند داشت، چرا که همواره صدای رهبر کبیر انقلاب در گوشمان طنین انداز است که فرمودند اگر بند بند استخوان هایمان را جدا سازند؛ اگر سرمان را بالای دار برند؛ اگر زنده زنده در شعله های آتشمان بسوزانند؛ اگر زن و فرزندان و هستیمان را در جلوی دیدگانمان به اسارت و غارت برند؛ هرگز امان نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم.

وی افزود: به تمام دنیا اعلام می‌کنیم اگر دشمنان بخواهند در مقابل اسلام بایستند ما نیز در مقابل تمام دنیای آنها خواهیم ایستاد و تا نابودی آنها از پا نخواهیم نشست.

صفرزاده تهرانی تصریح کرد: عناصر خود فروخته داخلی توجه داشته باشند ایران اسلامی جای پشتک در میان هشتک‌های دشمن نیست، کف خیابان‌های ایران جای شوخی با نظام نبوده و دین اسلام ملعبه دست جیره‌خوارن دشمن نیست و این حقیقت را قیام مردم ایران در ۲۳ تیر ۷۸ و قیام تاریخی ۹ دی ۸۸ به خوبی ثابت کرد و ثابت خواهد کرد.

وی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی و عناصر خود فروخته داخلی بدانند ایمان و باورهای اعتقادی مردم، رهبری الهی و هوشمندانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای و بصیرت ملت ایران هیچگاه اجازه نخواهد داد آنها با طراحی توطئه‌های مختلف به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

امام جمعه شهر زاینده رود  گفت: معترضان به وضعیت اقتصادی و معیشتی با بصیرت خود، نفوذ آشوبگران را در میان خود احساس کرده و از این جهت در همان روز نخست خط خود را از آنها جدا کردند چراکه مردم آن‌هایی را که در چند روز گذشته به خیابان‌ها آمده و اموال عمومی، بانک‌ها و شیشه منازل و مغازه‌های مردم را شکستند و خسارت وارد  کردند، منافق و فتنه‌گر می‌دانند.

وی تاکید کرد: بر همین اساس امروز مردم با بصیرت شهرستان لنجان همگام با دیگر مردم ایران به صحنه آمدند و علیه اینگونه اقدامات صف آرایی کردند و نشان دادند تا آخرین لحظه پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

کد خبر 333787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.