گیتی‌پسند بدون سرمربی هم روی سکوی لیگ برتر می‌رفت!

حسین شمس بعد از ناکامی تیمش در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در اظهاراتی عجیب و غریب همه را مقصر دانسته، جز خودش که نفر اول کادر فنی گیتی‌پسند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاید نوشتن این یادداشت آن‌ هم در آستانه بازی روز جمعه فوتسال گیتی‌پسند و مس سونگون کمی غیرمنصفانه باشد، اما از آنجایی که این بازی تأثیری در قهرمان نشدن گیتی‌پسند ندارد، واجب است که تا قبل از انجام بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ تکلیف فوتسال اصفهان را با سرمربی گیتی‌پسند مشخص کنیم. حسین شمس بعد از شکست تیمش در مقابل فرش‌آرای مشهد که پایانی بر رویای قهرمانی گیتی‌پسند در لیگ امسال بود، در گفتگو با ایمنا نکاتی را مطرح کرده که به نظر می‌رسد بهتر باشد در مورد یک به یک آن بحث کنیم.

شمس در ابتدا نتایج خودش در نیم‌فصل دوم لیگ را با نتایجی که گیتی‌پسند با علی افضل در نیم فصل نخست لیگ به دست آورد، مقایسه کرده و با اتکا به چهار برد متوالی تیمش ادعا کرده که توانسته به گیتی‌پسند یک شوک مثبت وارد کند، اما به نظر می‌رسد شمس فراموش کرده که همین فرش‌آرایی که هفته گذشته گیتی‌پسند را برد در دور رفت به اصفهانی‌ها باخته بود و یا همان تیم‌های آذرخش بندرعباس و آتلیه طهران قم که در دور برگشت از گیتی‌پسند امتیاز گرفتند، در نیم‌فصل نخست به تیم علی افضل باخته بودند و این صحبت‌ها بیشتر یک فرافکنی برای توجیه ناکامی است. تعویض سرمربی بر این اساس انجام شد که گیتی‌پسند در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری کسب کند، اما آمار چیز دیگری را نشان می‌دهد، چون گیتی‌پسند در دور رفت تا پایان هفته یازدهم ۲۶ امتیاز گرفته بود، اما گیتی‌پسند با حسین شمس از همین تعداد بازی ۲۳ امتیاز گرفته و نه تنها شوک مثبتی به تیم وارد نکرده بلکه سه امتیاز هم از علی افضل عقب افتاده است.

شمس در بخش دیگری از صحبت‌هایش به عملکرد سپاهان و ذوب‌آهن در لیگ امسال اشاره کرده، اما فراموش کرده است این موضوع را بگوید که زلاتکو کرانچار و امیر قلعه‌نویی اگر با تیمشان نتایج مورد نظر هواداران را نگرفته‌اند حداقل طلبکار فوتبال اصفهان هم نبوده‌اند و همیشه بابت نتایج ضعیفی که گرفته‌اند از هواداران تیمشان عذرخواهی کرده‌اند، اما جمله "برای هواداران گیتی‌پسند مدعی بودن کافی بود" از آن دسته اظهاراتی است که باید در تاریخ فوتسال اصفهان به ثبت برسد. این تیم از نظر بازیکن آنقدر پر و پیمان بود که حتی بدون سرمربی و همینطور دورهمی هم بتواند در لیگ پایین‌تر از پله سوم نیاید، پس شما را به عنوان سرمربی در نیم‌فصل آوردند که وضعیت تیم بهتر شود وگرنه تحمیل هزینه‌های میلیونی به باشگاه هیچ توجیه منطقی نداشت و اگر موفقیتی کسب نکرده‌اید حداقل طلبکار فوتسال اصفهان نباشید!

در نهایت قسمت سوم ماجرا به اتهامی بر می‌گردد که سرمربی گیتی‌پسند در مورد تبانی و شرط‌بندی سایر تیم‌ها مطرح کرده که باعث شده مثلاً تیم آذرخش با روحیه‌ای مضاعف در مقابل گیتی‌پسند حاضر شود. این صحبت‌ها بیشتر شبیه به یک بهانه‌جویی است، اما به سرمربی امروز گیتی‌پسند که دم از پاکی و ناپاکی در فوتسال می‌زند یادآور می‌شویم گذری به اتفاقات هفته پایانی لیگ برتر فوتسال در اسفند ماه سال ۹۰ بزند و یادش بیاید که در آن روز تیمی که با تبانی قهرمان لیگ شد چه کسی را به عنوان مدیر فنی بالای سر خودش داشت.

یادداشت از: مسعود افشاری، خبرنگار ورزشی ایمنا

کد خبر 333739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.