احتمال ماندنم در فدراسیون والیبال کم است

سرپرست نایب‌رییسی فدراسیون والیبال گفت: در دوره جدید ریاست فدراسیون، در بخش بانوان نیاز به فردی تمام‌وقت دارند و بعید می‌دانم بتوانم به همکاری خود با فدراسیون ادامه دهم.

فریبا صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در پاسخ به اینکه آیا همچنان به همکاری خود با فدراسیون والیبال ادامه می‌دهد، اظهار کرد: با توجه به اینکه احمد ضیایی، رییس جدید فدراسیون والیبال به طور رسمی از روز گذشته کار خود را در فدراسیون آغاز کرد، برای ماندن یا رفتنم از فدراسیون تا فردا به توافق می‌رسیم.

وی ادامه داد: مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال روز پنجشنبه هفتم دی ماه برگزار شد و مراسم تکریم و معارفه محمدرضا داورزنی و احمد ضیایی رییس فدراسیون والیبال نیز روز گذشته به انجام رسید.

سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه تغییراتی در ساختار فدراسیون والیبال به‌وجود می‌آید، افزود: ضیایی اهداف بزرگی برای بخش بانوان ترسیم کرده است و مطمئناً برای بخش بانوان نیز به یک نیروی تمام‌وقت نیاز دارد و اگر قرار باشد تمام‌وقت در فدراسیون والیبال باشم، با توجه به شرایطی که در اصفهان دارم نمی‌توانم در فدراسیون وقت بگذارم. با این شرایط، احتمال ماندنم در فدراسیون خیلی کم است.

صادقی در مورد شرایط تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن نیز گفت: تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن در حال حاضر توسط عفت نصر، شریف‌زاده و حدادی هدایت می‌شود و در این مدت چون بیشتر مواقع در تهران بودم نتوانستم وقت زیادی برای تیم بگذارم و اگر به اصفهان برگشتم در دور برگشت تمام‌وقت در خدمت تیم هستم.

کد خبر 333697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.