باید ابزار و فرصت‌های رسانه‌های مجازی را بشناسیم

رییس صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: رسانه‌های مجازی در مسیر توسعه رسانه‌ای قدم برمی‌دارند و لازمه مواجه شدن با آنها آگاهی و شناخت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم اختتامیه نخستین دوره جشنواره تولیدات رسانه ای ۱۲۰ ثانیه ای صبح امروز -دوشنبه- یازدهم دی ماه با حضور عوامل جشنواره و عوامل اجرایی رسانه ملی با حضور نمایندگان استان های اصفهان، فارس، یزد، خراسان رضوی و قم در تالار همایش‌های صدا و سیما مرکز اصفهان برگزار شد.

مسعود احمدی افزادی مدیر کل صدا و سیما مرکز اصفهان گفت: در این ایام باید بیشتر از همیشه به یاد امام راحل(ره)، نفس قدسی ایشان و مسئله ولایت باشیم و ولی شناسی مان را مورد بررسی قرار دهیم. هر کسی در هر جایگاهی باید بیندیشد که دلایل دوری و نزدیکی اش به ولایت چیست و چه باید بکند. هر فرد باید در ابتدا به درجه استکمالی خود بنگرد، چرا که برخی از ما جهات رشد و تعالی خود را گم کرده و دچار سرگشتگی شده ایم.

وی ادامه داد: وظیفه اصلی بر عهده شما هنرمندان است، امر به معروف و نهی از منکر ابعادی دارد که تا کنون مغفول مانده است، ورود شما به حوزه رسانه اقدامی شایسته و قابل تقدیر است.

مدیر کل صدا و سیما مرکز اصفهان با بیان اینکه موجز و کوتاه بودن آثار ویژگی بارز این جشنواره رسانه ای بوده است، عنوان کرد: فکر می کنم می شود این کار را در حوزه آثار ۹۰ ثانیه ای نیز انجام داد. می دانیم که ساخت یک اثر۱۲۰ ثانیه ای به اندازه یک اثر ۱۵ دقیقه ای زحمت دارد و از این رو قدردان شما هستیم. دنیای امروز دنیای سرعت، اجمال، قالب و فرم است و باید به دنبال ساختارهای نو و جذاب برویم. تولیدات باید با میل و نیاز جامعه و مخاطب مطابق و متناسب باشد.

وی ادامه داد: در رسانه ملی آغاز کار "برود کست" است، اما امروز با پدیده "برودبند" مواجه هستیم و باید در رسانه این دو فضا را در هم ادغام کنیم و از همین رو رسانه های کوچک مجازی دارای اهمیت اند و اگر خوب شناخته و استفاده شوند در جهت پیشبرد اهداف رسانه اصلی مهم و پرکاربرد خواهند بود. نباید بدون آگاهی و شناخت نسبت به این رسانه ها موضع گیری کرد، بلکه باید با شناخت ظرفیت ها، آنها را از تهدید به فرصت تبدیل کنیم.

کد خبر 333615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.