رونمایی از "عافیت" در پاتوق فیلم کوتاه

سی و هفتمین پاتوق فیلم کوتاه اصفهان به اکران و نقد دو فیلم کوتاه و رونمایی از فیلم "عافیت" اختصاص دارد.

مسئول پاتوق فیلم کوتاه اصفهان به خبرنگار ایمنا گفت: پاتوق فیلم کوتاه اصفهان دوشنبه هر هفته به همت انجمن سینمای جوان اصفهان، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در نگارستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و در بخش اول سی و هفتمین پاتوق فیلم کوتاه اصفهان، دو فیلم کوتاه با نام های "هیر" به کارگردانی هانی سینگ و "تشریفات خصوصی" ساختۀ سجاد ایمانی اکران می‌شود.

بهنام تاجمیر ریاحی ادامه داد: در بخش دوم این نشست مراسم رونمایی از فیلم کوتاه "عافیت" ساختۀ حمید وفاخواه برگزار می شود. این فیلم روایتگر داستان پسری است که برای فرار از خدمت سربازی و گرفتن معافی، پدر خود را وادار به ایفای نقش در کمیسیون پزشکی می کند و...
وی افزود: حمید وفاخواه متولد سال ۱۳۶۷ در شهر اصفهان است و فیلم کوتاه "عافیت" را به عنوان پایان نامۀ خود در انجمن سینمای جوانان ساخته است. او همچنین در ساخت فیلم هایی چون "خانه پدری" ساخته روزبه شعرای نجاتی، "ارباب حلقه ها" ساخته رضا بهروزی، "بین ما" ساخته مرتضی خانجانی و "پای دیوانه" ساخته سمیرا قاسمی مشارکت داشته است.

تاجمیر ریاحی با اشاره به نام عوامل این فیلم کوتاه گفت: امیر حسین پورقدیری، امیر اصفهانی، متین استاد شریف، شهرام وفاخواه، میترا عادلی و پریسا نظری در این فیلم کوتاه ایفای نقش می کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در پاتوق فیلم کوتاه این هفته، می‌توانند دوشنبه۱۱ دی ماه، رأس ساعت ۱۶:۳۰ به نگارستان امام خمینی (ره) واقع در میدان فیض مراجعه کنند.

کد خبر 333441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.