مسئولان هر آنچه می توانند برای مردم هزینه کنند

نطنز-امام جمعه بادرودگفت :فتنه ۸۸ خسارات فراوانی به کشور وارد کرد و اعمال خائنانه سران فتنه قابل گذشت نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود با اشاره به وفات حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: شفاعت یکی از بزرگترین مقام های حضرت معصومه (س) است و بسیاری از علما و دانشمندان با حضور در محضر این بانوی گرامی و با فضیلت، از ایشان طلب کمک و استمداد می کنند.
قاسمی با بیان این که حضرت معصومه (س) ذوب در ولایت بودند، افزود: به فرموده امام صادق (ع) بسیاری از شیعیان به واسطه کریمه اهل بیت( ع) وارد بهشت خواهند شد.

وی با گرامیداشت حماسه ۹ دی، تصریح کرد: سران فتنه در سال ۸۸ فقط به قصد براندازی نظام وارد میدان شدند و با کمک های مالی سرویس های جاسوسی و به نام خط امام قصد داشتند به اهداف و آرمان های امام ضربه بزنند که با لطف خداوند، توجه امام زمان (عج)، هدایت های پیامبرگونه رهبرمعظم انقلاب و بصیرت مردم همیشه در صحنه، نقشه های آن ها نقش بر آب شد.

خطیب جمعه بادرود اضافه کرد: فتنه ۸۸ خسارت های فراوانی را به کشور وارد کرد و یک نگاه اجمالی و گذرا به آن حوادث نشان می دهد که هرگز اعمال و رفتار خائنانه سران فتنه قابل گذشت و اغماض نخواهد بود.

وی تاکید کرد: دشمن بعد از فتنه سال ۸۸ نسبت به اجرای طرح براندازی امیدوار شد و با تشدید تحریم ها آن هم با گرای بعضی از فتنه گران و نزدیکان آن ها قصد دارند تا با ایجاد شکاف بین مردم، در عمل آن ها را ناراضی از نظام و انقلاب نشان دهند و طرح تخریب را رقم بزنند و البته هنوز هم در این مسیر به شدت مشغول به فعالیت هستند.

حجت الاسلام قاسمی اضافه کرد: سال ۸۸ عده ای در اردوگاه دشمن و با حمایت های استکبار جهانی، کشورهای مرتجع عرب، سازمان های جاسوسی بیگانه و مجموعه ضد انقلاب قرار گرفتند و هیچ تردیدی در پیروزی خود نداشتند اما با بصیرت مردم در ۹ دی ۸۸ کاری از پیش نبردند.

وی با انتقاد از کسانی که آن اقدامات سال ۸۸ را فتنه نمی دانند، تصریح کرد: هنوز هم دشمن در جبهه های مختلف قصد ایجاد فتنه های بعدی و بزرگتر را دارد و اخیرا هم به دنبال فتنه اقتصادی و اجتماعی است، اما آن ها غافل از آن هستند که اگر فتنه جدیدی رخ داد با حماسه ای بزرگتر، عظیم تر و گسترده تری از ۹ دی سال ۸۸ روبرو خواهد شد.

امام جمعه بادرود با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور، گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار تورم و گرانی را قابل رفع دانستند، اما مسئولان باید برای جلوگیری از سواستفاده های ضد انقلاب از مسائل و مشکلات جامعه، تلاش های خود را برای رفع مشکلات مردم مضاعف کنند.

وی با قدردانی از حمایت کامل نمایندگان با طرح انتخاب قدس به عنوان پایتخت همیشگی کشور فلسطین، افزود: همه مردم ایران از این طرح حمایت می کنند و ما نیز از دولت می خواهیم به جد آن را دنبال کنند.

حجت الاسلام قاسمی به سالروز ارسال پیام تاریخی امام راحل به گورباچف اشاره و خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) در آن پیام با اشاره به مشکلات نظام مارکسیستی، فروپاشی آن را پیش بینی و تنها راه نجات را الهام گرفتن از مکتب اسلام و یکتا پرستی عنوان کرده بودند.

کد خبر 333346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.