خدمات فرهنگی و ورزشی را به در خانه‌ شهروندان می‌بریم

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: با احداث مجموعه‌های ورزشی در دل محلات و مدیریت صحیح آن، نشاط و سلامت اجتماعی منطقه تضمین می‌شود.

محمد عیدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یک شهر فرهنگی باید در تمامی ابعاد، خدمات فرهنگی متوازنی را به شهروندان ارائه دهد، این حق همه شهروندان است که در کمترین زمان ممکن و به راحتی به خدمات فرهنگی و ورزشی دسترسی داشته باشند.

وی اضافه کرد: باور شهرداری بر این است که در تمامی مناطق شهری خانه فرهنگ و ورزشگاه احداث شود، از این رو باید با همراهی دستگاه‌ها خدمات ورزشی-فرهنگی را به در خانه‌های شهروندان ببریم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به لزوم مدیریت صحیح بر حوزه های ورزشی شهر، گفت: با احداث مجموعه‌های ورزشی در دل محلات و مدیریت صحیح، نشاط و سلامت اجتماعی منطقه تضمین می‌شود.

وی در خصوص چارت جدید شهرداری و ادغام سازمان فرهنگی و ورزشی اظهارکرد: سیاست شهرداری تقویت ورزش همگانی و شهروندی است و چنین نگاهی امر فرهنگی تلقی می‌شود اما برای مدیران این سازمان تمامی حوزه‌ها اعم از فرهنگی، اجتماعی و ورزشی دارای یک بار ارزشی است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ادامه داد: به نظر می رسد ادغام ورزش و فرهنگ شهرداری یک ارتباط ارگانیکی را میان حوزه های فرهنگی و ورزشی ایجاد می‌کند، چنین رویه‌ای نگاه‌های جزیره‌ای و جداگانه به این حوزه که آسیب زاست را نیز از بین می برد، تداوم این ارتباط منجر به ایجاد ورزش شهروندی با رویکرد اجتماعی می‌شود، حتی می توان برای بهبود ورزش شهروندی از داده‌های اجتماعی نیز بهره برد.

کد خبر 333167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.