مسیر توسعه شهری را با تکیه بر عدالت اجتماعی دنبال می کنیم

شهردار اصفهان با بیان اینکه اجرای پروژه های محله محور، افزایش نشاط اجتماعی را در مناطق به همراه دارد، گفت: با مشارکت مردم، سرمایه گذاران بخش خصوصی و حمایت مسئولان، مسیر توسعه شهری را با تکیه بر عدالت اجتماعی دنبال می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی شامگاه امروز(سه شنبه) در آیین عملیات اجرایی و بهره برداری از پروژه های منطقه ۱۲ اظهارکرد: یکی از سیاست های مدیریت شهری، محرومیت زادیی و توزیع عادلانه خدمات در تمامی مناطق شهری اصفهان است.

وی با اشاره به احداث ورزشگاه امیرالمومنین در منطقه ۱۲ افزود: ورزشگاه چندمنظوره امیرالمومنین با هدف توزیع متوازن خدمات و افزایش سرانه ورزشی منطقه ظرف یک سال و نیم طبق برنامه زمانبندی اجرایی شده است.

شهردار اصفهان ادامه داد: با توجه به معضلات اجتماعی احداث مجموعه های ورزشی در محلات برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان ضروری است.

وی با اشاره به ضرورت احداث مجموعه های ورزشی در محلات محروم شهر اضافه کرد: با مشکلات اجتماعی نباید مبارزه کنیم بلکه برای حل آن باید فضاهای تفریحی-ورزشی مانند ورزشگاه احداث کنیم تا جوانان اوقات فراغت خود را سالم سپری کنند.

نوروزی اضافه کرد: این مجموعه ورزشی شامل سالن سرپوشیده، زمین چمن مصنوعی روباز، سالن ورزش‌های رزمی، سالن بدنسازی و اتاق بازی کودکان با هزینه ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احداث شد.

وی در خصوص احداث بوستان مهدیه گفت: بوستان مهدیه در شهرک مهدیه با مساحت ۲۷ هزار متر و با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان افتتاح شد.

وی عنوان کرد: به منظور رونق منطقه، عملیات اجرایی پروژه تجاری-اداری شهید علیخانی نیز با مشارکت بخش خصوصی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان آغاز شد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه اجرای پروژه های محله محور، افزایش نشاط اجتماعی را در مناطق به همراه دارد، اظهار امیدواری کرد: با مشارکت مردم، سرمایه گذاران بخش خصوصی و حمایت مسئولان، مسیر توسعه شهری با تکیه بر عدالت اجتماعی بهتر از گذشته طی شود. 

کد خبر 333155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.