علی حمام - سپاهان؛ چرا که نه؟

علی حمام که در روزهای گذشته شایعات جدی درباره جدایی‌اش شنیده می‌شود می‌تواند خریدی ایده آل برای سپاهان باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایمنا، سپاهان در نیم فصل نخست لیگ برتر با کمبود بازیکن در دفاع راست مواجه بود و این کمبود به قدری مشهود بود که حتی در برخی دیدارها شاهین ثاقبی که ذاتاً یک بازیکن هجومی است در آن پست به بازی گرفته شد. تنها دفاع راست تخصصی حال حاضر سپاهان حسن جعفری است که در این فصل هم کیفیت خوبی از خود نشان نداده است و چندین بازی را هم به دلیل مصدومیت کهنه‌ای که دارد از دست داد.

کیفیت پایین و مصدومیت‌های زیاد حسن جعفری و همچنین نامطمئن بودن عارف غلامی در دفاع راست، نیاز سپاهان را به جذب یک بازیکن در این پست نشان می‌دهد. با این حال هرچند در نقل و انتقالات زمستانی بازیکن با کیفیت و قابل اتکا به سختی پیدا می‌شود، اما سپاهان برای یافتن یک دفاع راست مطمئن کار سختی ندارد و گزینه آنها می‌تواند از همین تیم همشهری یعنی ذوب آهن باشد.

علی حمام که در روزهای گذشته شایعات جدی درباره جدایی‌اش شنیده می‌شود می‌تواند خریدی ایده آل برای سپاهان باشد، چون او هم خلا بازیکن در دفاع راست را پر می‌کند و هم با توجه به قابلیت بازی در دفاع میانی می‌تواند در روزهایی که پورقاز یا یزدانی غایب هستند به کمک قلب دفاعی زردها بیاید.

البته زردپوشان برای جذب علی حمام با مشکل پر بودن سهمیه بازیکنان خارجی رو به رو هستند که در این مورد هم شنیده می‌شود امکان فسخ با یکی، دو بازیکن خارجی حال حاضر این تیم وجود دارد.

کد خبر 333083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.