فریدون وردی‌نژاد به عنوان «مشاور رسانه‌ای رییس دفتر رییس جمهور» منصوب شد+ سوابق

رییس دفتر رییس جمهور در حکمی فریدون وردی‌نژاد را به عنوان «مشاور رسانه‌ای رییس دفتر رییس جمهور» منصوب کرد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن حکم محمود واعظی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر فریدون وردی‌نژاد

نظر به تعهد، دانش و تجربه ارزنده جناب‌عالی در حوزه ارتباطات، بدینوسیله به عنوان «مشاور رسانه‌ای رییس دفتر رییس جمهور» منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با رصد دقیق ابزار و شیوه‌های اطلاع‌رسانی، توجه به ویژگی‌های افکار عمومی، مشورت و تعامل با صاحبنظران طیف‌های متنوع فکری، نسبت به ارایه راهبردهای ارتباطی دولت – مردم اقدام نمایید تا شاهد ارتقای روزافزون اعتماد و مشارکت عمومی به عنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی در تحقق برنامه‌های دولت باشیم.

توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

 محمود واعظی

رییس دفتر رییس جمهور

به گزارش ایمنا، فریدون وردی نژاد یکی از چهره های رسانه ای دولت های هاشمی رفسنجانی و خاتمی بود. از او به عنوان بنیانگذار موسسه فرهنگی -مطبوعاتی ایران یاد شده است.
وردی نژاد همچنین مدیر عامل اسبق خبرگزاری ایرنا و متخصص مدیریت رسانه است و در کارنامه خود سوابقی همچون استادی دانشگاه تهران، سفیر  ایران در چین و معاونت وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی را دارد. 

وی پس از آن که هدایت و مدیریت خبر گزاری ایرنا را برعهده گرفت مصدر تحول گرایی، حرفه ای گرایی و رویکرد علمی و روزآمد در خبرگزاری ایرنا شد. مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران به همت وی تاسیس شد و مجموعه ای از نشریات متنوع مانند روزنامه ایران، ایران ورزشی، ایران دیلی به زبان انگلیسی، رونامه الوفاق به زبان عربی، ایران جوان، ایران آذین وانتشارات ایران یکی پس از دیگری ایجاد شدند. 

سوابق تحصیلی:

کارشناسی، ۱۳۵۸، زبان و ادبیات: دانشگاه اراک

کارشناسی ارشد، ۱۳۷۲، مدیریت: دانشگاه تهران

دکتری، ۱۳۸۰، مدیریت سیاستگذاری، دانشگاه تهران

کد خبر 333053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.