مردم مشکلات کشور را به پای نظام نمی نویسند

نطنز-امام جمعه نطنز گفت: مردم مشکلات جاری کشور را به پای نظام نمی نویسند و همواره از انقلاب و ولایت دفاع خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ،حجت الاسلام روح الله امینی امروز(دوشنبه) در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی، با تاکید بر اینکه هیچ قدرتی در دنیای امروز برتر از قدرت مردمی نیست، اظهار کرد: قدرت مردمی توانست رژیم پهلوی و مورد حمایت ابرقدرت‌ها را شکست دهد و انقلاب اسلامی را با تکیه بر ایمان و اراده خود به پیروزی برساند.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) به پشتوانه همین قدرت و خواست و اراده مردمی توانست بر جبهه مستکبران پیروز شود و پایه‌های نظام اسلامی را محکم و استوار کند.

وی تصریح کرد: قدرت بلامنازع مردمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در صحنه‌های مختلف، انقلاب را از چنگال بدخواهان نجات داد و طی سال‌های اخیر نیز با خلق حماسه با شکوه در ۹ دی سال ۸۸، اقتدار خود را به رخ تمام دشمنان و بدخواهان کشید.

امام جمعه نطنز با اشاره به فتنه ۸۸ و حوادث ناگوار در آن سال، تاکید کرد: گروه‌های مختلف به بهانه‌های متعدد و واهی و البته با حمایت‌های گسترده مالی از طرف آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش کردند تا طرح براندازی را رقم بزنند، اما به لطف خداوند، تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت و حضور در صحنه مردم، این طرح ناکام ماند.

وی بر ضرورت گرامیداشت این روز تاکید کرد و افزود: تکلیف گرایی، بصیرت افزایی، دشمن شناسی و دشمن ستیزی از شاخصه‌هایی است که ملت بزرگ ایران را در فتنه‌های مختلف نجات داده و می دهد و در این بین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب یک نقش بسیار اساسی را ایفا می کند.

امینی ادامه داد: هرچند بعضی از مسئولان نمی خواهند و یا نمی توانند مشکلات مردم را حل کنند، اما مردم این نشدن‌ها را به پای نظام نخواهند نوشت و همواره از انقلاب و ولایت دفاع خواهند کرد.

وی تصریح کرد: مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی امسال با سخنرانی محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون آموزش در روز نهم دی ماه ساعت 10 صبح در مسجد الزهرا (س) نطنز و دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در روز پنج شنبه هفته جاری در بادرود برگزار خواهد شد/.

کد خبر 333047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.