سیاست اصلاح طلبان حمایت همراه با نقد سازنده از دولت است

سخنگوی شورای اصلاح طلبان استان اصفهان گفت: شورای اصلاح طلبان از دولت حمایت می کند، اما به طور همزمان،  مطالبات  بحق مردم از رییس جمهور درخواست و تلاش می شود به مواردی که می تواند دولت را با مشکل مواجه کند، پرداخته نشود. 

حیدرعلی حجتی در رابطه با ریشه ها و دلایل شکل گیری کمپین «پشیمان هستم» به خبرنگار ایمنا گفت: اینها چیزهایی است که در فضای مجازی آمده و به نظر می رسد منشأ برخی از این انتقادات که در هفته های اخیر مطرح شده مردمی نیست، بلکه از جای دیگر نشأت می گیرد. در سطح مردم، بحث پشیمانی مطرح نیست، اما به هر حال دولت باید پاسخگوی مطالبات مردم باشد.

وی ضمن رد پروژه «عبور از روحانی» از سوی اصلاح طلبان، افزود: سیاست شورای اصلاح طلبان اصفهان حمایت همراه با نقد سازنده از دولت است. شورای اصلاح طلبان از دولت حمایت می کند، اما به طور همزمان،  مطالبات  مستند و درست از رییس جمهور درخواست و تلاش می شود به مواردی که مشکل آفرین است و می تواند دولت را با مشکل مواجه کند، پرداخته نشود. 

حجتی در رابطه با انتظار شورای اصلاح طلبان استان اصفهان از استاندار، گفت: استاندار اصفهان فردی برآمده از دولت روحانی است و دولت هم برآمده از رأی ملت است. بنابراین انتظار می رود که استاندار نیز سیاست پیگیری مطالبات مردم در سطح استان را در سرلوحه برنامه های خود قرار دهد و در حد اختیارات، مسائل را طوری عملیاتی و اجرایی کند که مردم پیگیری و انجام  مطالباتشان در سطح کلان و مسائل مهم را از نزدیک ببینند و احساس کنند استاندار در مسیر تحقق اهداف دولت و دولت در مسیر اجرایی کردن مطالبات مردم گام بر می دارد. 

به گزارش ایمنا، روز جمعه - ۱ دی- مسئولان ستادهای انتخاباتی «حسن روحانی» در شهرستانهای استان اصفهان و رؤسای شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان این شهرستانها با محسن مهر علیزاده استاندار اصفهان دیدار کردند. محور اصلی این نشست نحوه انتخاب استانداران و پروژه «عبور از روحانی» بود. 

در این دیدار «سیدعلی نکویی زهرایی»رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان و رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان اصفهان، از طرح شفاف سازی ردیف‌های بودجه کشور استقبال کرده و گفته است که شفاف‌سازی بودجه، اقدام بسیار مهمی است که از سوی دولت روحانی صورت گرفته و شرایطی را فراهم کرده است که همه افراد بتوانند به راحتی در مورد بودجه کشور صحبت و آن‌را نقد کنند. او طرح «عبور از روحانی» را کار مخالفان وی دانسته و گفته این طرح توسط کسانی دنبال می‌شود که اصلا به روحانی رای نداده‌اند. 

در این نشست همچنین هشت نفر از مسئولان ستادهای شهرستانها سخنانی در خصوص مطالبات مردم در حوزه جوانان، زنان، بحران آب، تعویض مدیران ضعیف و ناسازگار با آرای عمومی، انتصاب مدیرانی شجاع، همسو، توانمند و چابک به ویژه از زنان و جوانان، مشکلات حوزه اقشار و اصناف، عدالت در توزیع اعتبارات استانی و توسعه متوازن شهرستانها، تفویض اختیارات به مدیران ادارات شهرستانها ارایه کردند.

محسن مهر علیزاده استاندار اصفهان هم در این دیدار گفت برای انتصاب مدیران و مسئولان سفارش کسی را نمی‌پذیرد و زیر بار فشارها  نمی‌رود.

کد خبر 332872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.