بادامکی: یک امتیاز در خانه حریف راضی‌کننده بود

بازیکن تیم فوتبال مشکی‌پوشان گفت: برای نخستین بازی در دور برگشت، کسب یک امتیاز در خانه حریف راضی‌کننده بود.

حسین بادامکی پس از تساوی مقابل ذوب‌آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر، به خبرنگار ایمنا گفت: ذوب‌آهن کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد، اما مشکی‌پوشان شرایط خوبی ندارد و در انتهای جدول فاصله زیادی با سایر تیم‌ها داریم. دور برگشت لیگ برای ما شرایط خاصی دارد و باید امتیاز بازی‌های باقیمانده را کسب کنیم.

وی افزود: برای نخستین بازی در دور برگشت، کسب یک امتیاز در خانه حریف راضی‌کننده بود.

بادامکی در مورد اهدای پیراهن خودش به یکی از تماشاگران گفت: پیراهن چیز قابل‌داری نیست. یک هوادار دوست داشت پیراهن من را داشته باشد که آن را تقدیم او کردم.

بازیکن تیم مشکی‌پوشان با اشاره به کیفیت ورزشگاه نقش‌جهان، ادامه داد: خوشحالم بعد از سال‌ها دوباره به این ورزشگاه آمدم. فکر می‌کنم آخرین بار فینال جام حذفی مقابل سپاهان بود که در آن بازی شکست خوردیم. خوشبختانه این ورزشگاه در اصفهان که یکی از قطب‌های فوتبال ایران است، افتتاح شده و فکر می‌کنم داشتن چنین ورزشگاهی از ملزومات هر تیمی است که هم برای تیم مهمان و هم تیم میزبان شرایط خوبی دارد.

وی اضافه کرد: البته چمن کمی بلند بود و سرعت بازی را می‌گرفت، اما حق فوتبال اصفهان و حتی مشهد داشتن چنین ورزشگاه‌هایی است.

بادامکی در خصوص ادامه راه مشکی‌پوشان و تصمیم برای خداحافظی از فوتبال اظهار کرد: تمام ذهنیت من بقای تیم در لیگ برتر است. با توجه به شرایط و امکانات، امیدوارم در لیگ ماندنی باشیم و فصل را با خوبی و خوشی به پایان برسانیم. سال آینده برای ادامه فوتبالم تصمیم می‌گیرم، اما فعلاً به فکر تیم هستم. با جذب چند بازیکن می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم و در لیگ بمانیم.

کد خبر 332840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.