اجرای "تئوری میس کال" در تالار هنر

نمایش "تئوری میس کال" نوشتۀ محسن رهنما، با طراحی و کارگردانی رهام بحیرایی از اول تا ۲۲ دی ماه در تالار هنر روی صحنه می رود.

به گزارش ایمنا، دی ماه سال گذشته بود که رهام بحیرایی "سه شب با مادوکس" را در تالار هنر اجرا کرد و اکنون، درست در همین ماه، او با "تئوری میس کال" به تالار هنر برگشته است. این نمایشنامه موضوعی اجتماعی دارد و محسن رهنما نویسندگی آن را برعهده داشته است.

در توضیح داستان نمایش آمده است: «تئوری میس کال خواندنی نیست، تئوری میس کال شنیدنی نیست، تئوری میس کال دیدنی است.»

دیگر عوامل این نمایش عبارت اند از:

بازیگران: محمد ترابی، الهام رضایی، مهرزاد مشکل گشا و مهسا کاظمی، گروه کارگردانی: دستیار اول و برنامه ریز: مهدی خشنودی و دستیار دوم: مرضیه صبوخانیان، منشی صحنه: حدیث موحد، مدیر صحنه: شفق کاظمی، طراح صحنه و نور: رهام بحیرایی، طراح لباس: الهام زنجانی، طراح گریم: آناهیتا روانگرد، اجرای گریم: شمیم جمشیدی، مجید ملکی، موسیقی: فرهاد فتحی، عکاس: سما صادقی  مهسا سالاری، مدیر رسانه و تبلیغات: مرتضی کمساری، آنونس: مهدی خشنودی٬ مهرزاد مشکل گشا، گوینده آنونس: علی اعتمادی، ساخت دکور: سعید رضوانی، امور اجرایی: نیما دهقانی و محمد تاجمیر.

"تئوری میس کال" از اول تا ۲۲ دی ماه هر شب رأس ساعت ۱۷:۳۰ در سالن کوچک تالار هنر اجرا می شود و علاقمندان می توانند از سایت پارتاک تیکت و سرور کنسرت برای خرید بلیط اقدام کنند. /

کد خبر 332758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.