امیدوارم روزی به ده‌ها مدال المپیکی دو و میدانی ایران افتخار کنیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: امیدوارم روزی برسد که به جای تک مدال دو و میدانی ایران در المپیک، به ده‌ها مدال کشورمان در این مسابقات افتخار کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سلطان‌حسینی بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در نشست مشترک روسای هیأت‌های دو و میدانی سراسر کشور که به میزبانی هیأت دو و میدانی استان اصفهان در سیتی‌سنتر برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست، بررسی برنامه‌ها، استراتژی‌ها و اهداف رشته دو و میدانی به عنوان ورزش پایه و ورزش مادر است.

سلطان‌حسینی با دعوت از شرکت‌کنندگان برای استفاده و لذت بردن از فضای فرهنگی و تاریخی شهرموزه اصفهان، ادامه داد: شهر اصفهان با تلاش و همت چند صد ساله مردم ایران زمین، به یکی از زیباترین شهرهای ایران تبدیل شده است.

وی با اشاره به افتخارات دو و میدانی‌کاران کشورمان، افزود: امیدوارم با تلاش تمام روسای هیأت‌های دو و میدانی استانی، شاهد رشد و بالندگی و افزایش افتخارات ورزشکاران دو و میدانی ایران باشیم و روزی برسد که به جای تک مدال دو و میدانی ایران در مسابقات المپیک که توسط احسان حدادی به دست آمد، به ده‌ها مدال کشورمان در این مسابقات افتخار کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه به دلیل برخی مشکلات مالی، نمی‌تواند تلاش‌های رییس هیأت دو و میدانی استان اصفهان را جبران کند، گفت: روسای تمام هیأت‌های استانی با تکیه بر تلاش خود، هم در جهت جذب منابع مالی تلاش می‌کنند و هم به قهرمان‌پروری و کار در سنین پایه می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در نشست مشترک روسای هیأت‌های دو و میدانی سراسر کشور که با حضور مجید کیهانی، رییس فدراسیون دو و میدانی و هاشم صیامی دبیر این فدراسیون برگزار شد، در مورد برنامه‌های عملیاتی چهار ساله دو و میدانی کشور بحث و تبادل نظر شد.

بررسی طرح خرید تجهیزات دو و میدانی با همکاری ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های کشور، طرح ملی ساماندهی مربیان دو و میدانی، بررسی رویکرد آموزشی فدراسیون و ارائه نظرات هیأت‌های دو و میدانی استان‌ها در مورد مسابقات دو و میدانی از جمله محورهای این گردهمایی بود.

کد خبر 332705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.