فخرالدینی جایگزین اسماعیلی‌فر یا رقیب حمام؟

جذب میلاد فخرالدینی توسط ذوب‌آهن منطقاً باید با هدف پُر کردن جای دانیال اسماعیلی‌فر صورت گرفته باشد که اخیراً تیم اصفهانی را به بهانه خدمت سربازی ترک کرده است.

به گزارش ایمنا، دانیال اسماعیلی‌فر در زمان سرمربیگری یحیی گل‌محمدی و مجتبی حسینی معمولاً در خط میانی برای ذوب‌آهن بازی میکرد اما پس از روی کار آمدن امیر قلعه‌نویی سرمربی جدید ترجیح داد تا از این بازیکن ۲۴ ساله در پُست تخصصی‌اش یعنی دفاع راست استفاده کند. از آنجا که اسماعیلی‌فر یکی از سه بازیکنی بود که در نقل و انتقالات زمستانی تیم اصفهانی را به مقصد تراکتورسازی ترک کرد به نظر می‌رسد که جذب میلاد فخرالدینی با هدف پُر کردن جای خالی دانیال صورت گرفته باشد.

در همین راستا، شایعاتی درباره جدایی قریب‌الوقوع علی حمام به گوش می‌رسد. این مدافع لبنانی که تا قبل از حضور قلعه‌نویی روی نیمکت ذوب‌آهن مدافع راست بی‌بدیل تیم اصفهانی به حساب می‌آمد در نیم‌فصل اول به ندرت فرصت بازی در ترکیب اصلی را پیدا کرد.

با وجودی که قلعه‌نویی به حمام اعتقاد چندانی ندارد جدایی این مدافع ۳۱ ساله از این جهت منطقی به نظر نمی‌رسد که ذوب‌آهن در پُست دفاع راست به مانند هر پُست دیگری به ۲ بازیکن نیازمند است به خصوص که تیم اصفهانی در ادامه فصل علاوه بر مسابقات لیگ برتر، رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را هم پیش روی دارد.

کد خبر 332419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.