شهر جهانی اصفهان باید میزبان رویدادهای جهانی باشد

شهردار اصفهان گفت: اصفهان به عنوان یک شهر جهانی، باید میزبان رویدادهای جهانی باشد.

شهردار اصفهان در حاشیه برگزاری دیدار فینال مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در اصفهان، در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از همان زمان که مشخص شد اصفهان قرار است میزبان چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان باشد، معتقد بودیم باید از این رقابت‌ها حمایت شود چون اصفهان به عنوان یک شهر جهانی، باید میزبان چنین رویدادهای جهانی باشد.

وی افزود: کشتی‌گیرانی از ۱۰ کشور جهان در این مسابقات حضور داشتند و خوشبختانه میزبانی اصفهان تا این لحظه شرایط بسیار خوبی داشته است.

نوروزی با ابراز خشنودی از استقبال تماشاگران از دیدارهای فینال و رده‌بندی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم مسابقاتی در این سطح را در رشته‌های ورزشی دیگر نیز برگزار کنیم.

شهردار اصفهان در مورد شعار «اصفهان فرصت جهانی، جهانی از فرصت‌ها» و برنامه‌های شهرداری اصفهان برای توسعه گردشگری گفت: در زمینه توسعه گردشگری و جهانگردی، باید به رشد گردشگری ورزشی هم توجه و برای آن برنامه‌ریزی کنیم. برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان نیز در راستای همین شعار توسعه گردشگری است که می‌تواند موجب جذب توریست و جذب سرمایه‌گذار شود و به همین دلیل از برگزاری این رقابت‌ها حمایت کردیم.

وی در مورد تأثیر برگزاری چنین مسابقاتی در افزایش شور و نشاط اجتماعی بیان داشت: شهرداری متولی ورزش قهرمانی نیست ولی از برگزاری و میزبانی رویدادهای ورزشی حمایت می‌کند. حضور جوانان در رویدادهای ورزشی می‌تواند موجب ایجاد نشاط و شادابی در جامعه شود.

کد خبر 332225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.