گرایش جوانان به شبکه های مجازی به دلیل فقدان شادی در آنان است

چادگان - امام جمعه موقت چادگان گفت: گرایش جوانان به شبکه های مجازی به دلیل فقدان شادی در آنان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت السلام علی ابراهیمی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر چادگان، اظهار داشت:  انسان باید شکر تمام نعمت هایی را که خداوند به او عنایت کرده به جای آورد و همه چیز را در نظر بگیرد .

وی عنوان کرد:اگر تقوای الهی رعایت شود انسان مومن در نزد خداوند ارتقاء می یابد.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که آمار طلاق در ایران وحشتناک است، افزود:  تنها راه کم شدن آمار طلاق  توجه به تربیت فرزند است.

امام جمعه موقت چادگان افزود: والدین همان گونه  که از کم بودن نمرات درسی فرزندشان ناراحت می شوند از نمره اخلاق و نماز  آنان نیز نگران شوند و به این مهم توجه داشته باشند.

ابراهیمی تاکید کرد: اولیاء از وضعیت اخلاقی فرزندان خود پرس و جو کرده و در جهت حل آن ها تلاش کنند.

امام جمعه موقت چادگان با بیان این که گرایش جوانان به شبکه های مجازی و بعضی گناهان  به دلیل فقدان شادی در آنان است، افزود:   شادی و پویایی یک اصل مهم است و من به عنوان یک طلبه اعلام می کنم که در چهارچوب اسلام مراسم و برنامه های شاد برگزار و انگیزه  و بهداشت روانی جوانان تقویت شود.

وی ادامه داد:  آمار بالای سرطان، دیابت، کبد چرب و سکته مشکل بزرگی در کشور است و خانواده ها باید  نسبت به تغدیه ناسالم و استفاده بی رویه از مواد شیمیایی  بیشتر دقت کنند.

وی افزود: داروها در کشور ما بیش از ۹۰ درصد شیمیایی هستند اما در فرانسه بیش از ۷۰ درصد داروها گیاهی هستند، البته در این مسئله دست های پشت پرده  بسیار است بعضی ها ذینفع اند و نمی خواهند مردم حقیقت را بدانند.

ابراهیمی خطاب به مسئولان گفت: این مسئولیت ها باخون هزاران شهید به وجود آمده است و  همه فردای قیامت باید پاسخگوی آن باشیم.

وی تاکید کرد: مسئولان عدالت را سرلوحه امور قرار بدهند و از حزب بازی و سیاست زدگی پرهیز کنند.

کد خبر 332211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.