تیم مسکو نماینده کشتی روسیه نیست/ ایران، پایتخت کشتی جهان

کشتی‌گیر روسی تیم بیمه رازی اصفهان گفت: تیمی به نام مسکو در روسیه وجود ندارد و صرفاً برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان تشکیل شده است.

آرتم سورکوف در جمع خبرنگاران در مورد شرکت در چهارمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های جهان در ترکیب تیم بیمه رازی اصفهان اظهار کرد: ایران پایتخت کشتی جهان است و خوشحالم که در ترکیب تیم بیمه رازی در جام باشگاه‌های جهان به میدان رفتم. تجربه اول خود را با تیم بیمه رازی سپری می‌کنم و با توجه به شرایط خوب تیم و امکاناتی که در اختیارمان گذاشته شده است، راهی جز قهرمانی نداریم.

تیم بیمه رازی اصفهان با پیروزی ۱۰ بر صفر مقابل تیم مسکو روسیه به نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان رسید. سورکوف در پاسخ به این سوال که اختلاف کشتی ایران و روسیه در این حد نیست و چرا نماینده روسیه با این اختلاف زیاد شکست خورد افزود: تیم مسکو را با بضاعت کشتی روسیه مقایسه نکنید. کشتی‌گیران این تیم تنها متعلق به یک شهر روسیه هستند و این تیم نماینده تمام کشتی روسیه نیست.

فرنگی‌کار وزن ۶۷ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی بیمه رازی اصفهان ادامه داد: این تیم باشگاهی در روسیه وجود ندارد و صرفاً برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان تشکیل شده است.

وی در مورد اینکه فکر می‌کند کدام تیم‌ها به فینال این مسابقات راه پیدا کنند، بیان داشت: به نظر من ما در فینال با تیم سینا صنعت ایذه روبه رو خواهیم شد. از الان بیمه رازی را بنده آن دیدار بدانید و به طرفدارانمان قول قهرمانی می‌دهیم.

کد خبر 332152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.