سازمان های مردم نهاد تیران و کرون در محرومیت زدایی فعال شده اند

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: سازمان های مردم نهاد در شهرستان تیران و کرون در کمک به محرومان، محرومیت زدایی و رفع مشکلات اجتماعی فعال شده اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، علی رحمانی، فرماندار شهرستان تیران و کرون در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به سیاست های دولت برای محرومیت زدایی و رفع مشکلات اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: کمک به اشتغال و اختصاص بودجه برای ایجاد فرصت های شغلی از جمله فعالیت های دولت برای رفع محرومیت زدایی است.

وی افزود: مردم در کنار دولت نقش موثری در رفع محرومیت ها و مشکلات اجتماعی دارند و سازمان های مردم نهاد در شهرستان تیران و کرون در محرومیت زدایی و رفع مشکلات اجتماعی فعال شده اند.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه مشارکت خوبی از سوی مردم و سازمان های مردم نهاد در رفع مشکلات نیازمندان وجود دارد، بیان داشت: این کمک های در مقاطع مختلف زمانی از جمله شب عید، آغاز فصل مدارس و رفع نیاز بیماری نیازمندان جوامع آوری در بین افراد نیازمند توزیع می شود.

وی به خودکفایی مددجویان سازمان های حمایتی اشاره و خاطرنشان کرد: خودکفایی مددجویان در حفظ کرامت انسانی و تولید و اشتغال کمک می کند که  با ارائه تسهیلات بانکی و همکاری سرمایه گذاران پنج ساله گذشته بیش ۲ هزار نفر از چرخه حمایت کمیته امداد این شهرستان خارج شده اند.

رحمانی یادآورشد: خودکفایی مددجویان به رشد اقتصادی خانواده ها و جامعه کمک ویژه ای دارد.

کد خبر 332012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.