شهر زیبای اصفهان می‌تواند میزبان مسابقات ورزشی مختلف باشد

نماینده اتحادیه جهانی کشتی گفت: شهر زیبا و بزرگ اصفهان که میزبان چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان است، ظرفیت این را دارد که در آینده میزبان رقابت‌های متعدد و معتبر دیگری باشد.

آشوک کومار در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد برگزاری چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در اصفهان، اظهار کرد: دفعات زیادی در ایران حضور پیدا کرده‌ام و هر بار که به ایران می‌آیم شاهد پیشرفت و روند رو به رشد برگزاری مسابقات کشتی در ایران هستم.

وی در مورد انتظار خود از مسئولان شهر اصفهان به عنوان میزبان این رقابت‌ها افزود: مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان رقابت‌های بسیار مهمی است و میزبانی این مسابقات باید در سطح خوبی باشد. جایزه‌ دلاری هم برای این مسابقات تعیین شده نیز سطح بالای آن را نشان می‌دهد.

نماینده هندی اتحادیه جهانی کشتی ادامه داد: اصفهان شهر بسیار زیبا و بزرگی است و ظرفیت این را دارد که در آینده میزبان رقابت‌های متعدد و معتبر دیگری باشد.

آشوک کومار در مورد شرایط کشتی ایران بیان داشت: کشورهای روسیه، ایران، آمریکا و گرجستان همواره برای کسب عناوین برتر مسابقات کشتی با هم در رقابت هستند و سایر کشورها تنها در چند وزن مدعی‌اند و این موضوع کیفیت بالای ورزش کشتی در ایران را نشان می‌دهد.

به گزارش ایمنا، چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ آذرماه و با حضور ۱۰ تیم خارجی و سه تیم ایرانی در سالن ۶۰۰۰ نفری حماسه ۲۵ آبان ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 331967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.