قرارداد سرمایه‌گذاری ۲ شرکت فناور جدید در اصفهان امضا شد

قرارداد سرمایه‌گذاری میان ۲ شرکت‌های فناور با شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان،  رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: قطعه زمینی به مساحت ۴۲۲ مترمربع با کاربری اداری، تولیدی، تحقیق و توسعه به شرکت دژپاد صنعت سازه و قطعه زمینی به مساحت ۱۷۵۳ مترمربع با کاربری تولیدی، تحقیق و توسعه به شرکت صنایع الکترواپتیک صا ایران واگذار شد.

مهدی کشمیری افزود: شرکت دژپاد صنعت‌سازه در زمینه ساخت ماشین روغن‌کاری الکترواستاتیک فعالیت می‌کند که برای روغن‌کاری تجهیزات صنعتی به صورت اتوماتیک کاربرد دارد.

وی ادامه داد: همچنین شرکت صنایع الکترواپتیک صا ایران در زمینه طراحی و تولید تجهیزات پزشکی و سامانه‌های هوشمند بیمارستانی فعالیت می‌کند.

پارک علم و فناوری شیخ بهایی از نقطه نظر فضاهای تخصیصی دارای۱۵۰پلاک مجزا در اراضی و ۹۴ واحد مستقل در ساختمان‌های چند مستاجره (MTB)است، متراژ پلاک‌های قابل واگذاری به شرکت‌ها از۴۰۰ تا ۳۲۰۰ متر مربع متغیر بوده و براساس ضوابط طرح جامع پارک، امکان احداث واحدهای اداری، تحقیق و توسعه و نیمه صنعتی با معافیت از پرداخت عوارض شهرداری وجود دارد و پس از اتمام ساختمان سند اعیانی به شرکت‌ها تعلق می‌گیرد.

کلیه تاسیسات زیربنایی پیش‌بینی شده در اراضی پارک شامل شبکه برق، فیبر نوری، آب شرب و گاز و همچنین معابر، پارکینگ‌های عمومی و جاده‌های دسترسی از سال ۹۱ تکمیل و توسط شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در اراضی پارک مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

کد خبر 331845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.