سهراب مرادی چکیده تلاش ۶۰ ساله در وزنه‌برداری اصفهان است

رییس هیأت وزنه‌برداری استان اصفهان گفت: سهراب مرادی چکیده ۵۰ تا ۶۰  سال تلاش‌هایی است که در وزنه‌برداری اصفهان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید آذری در دیدار استاندار اصفهان با سهراب مرادی قهرمان اصفهانی (لنجانی) وزنه‌برداری جهان و المپیک، اظهار کرد: خوشحالم که فردی تصدی مدیریت کلان استان را به عهده گرفته است که به مفاهیم ورزشی هم در بُعد همگانی و هم در بُعد قهرمانی آشنایی کامل دارد و زجرکشیده ورزش است.

وی ادامه داد: سابقه ورزش وزنه‌برداری در اصفهان از رشته فوتبال هم بیشتر است و از سال‌های ۱۳۰۵ و ۱۳۱۰ که وزنه‌برداری به صورت کلاسیک در ایران راه اندازی شد اصفهان تیمداری کرده است و تقریباً طی ۷۰ سال گذشته وزنه‌برداری اصفهان قهرمانان و رکوردداران آسیایی داشته و افراد زیادی در این شهر زحمت کشیدند که شاید امروز در بین ما نباشند.

آذری خاطرنشان کرد: سهراب مرادی چکیده ۵۰ تا ۶۰  سال تلاش‌هایی است که در وزنه‌برداری اصفهان صورت گرفته است. رییس فدراسیون وزنه‌برداری اصفهانی بوده که این از افتخارات ما است.

رییس هیأت وزنه‌برداری استان اصفهان تصریح کرد: فکر می‌کنم ورزش وزنه‌برداری در استان اصفهان پتانسیل این را دارد که در مسابقات آینده در سطوح مختلف بین‌المللی و داخلی بدرخشد.

آذری گفت: امیدوار هستیم با درایت و پشتیبانی استاندار اصفهان بتوانیم در زمینه سخت‌افزار و نرم‌افزار به منابع بهتری دسترسی پیدا کنیم. منابع انسانی بسیار خوبی داریم و از حمایت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان هم برخوردار هستیم.

وی بیان کرد: قول می‌دهم اگر استاندار اصفهان از وزنه برداری حمایت‌ کند شاهد افتخارآفرینی‌های بیشتری در این رشته خواهیم بود.          

کد خبر 331711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.