علاقه ادامه‌دار یحیی به شیمبا

یک فصل و نیم پس از مطرح شدن پیشنهاد معاوضه لوسیانو پریرا با مسعود حسن‌زاده، یحیی گل‎محمدی خواهان جابجایی این مهاجم برزیلی با بازیکن قدیمی تراکتورسازی شد.

به گزارش ایمنا، پس از آنکه سپاهان در پایان لیگ پانزدهم چند بازیکن نامدار خود از جمله لوسیانو پریرا را در لیست مازاد قرار داد سرمربی وقت ذوب‌آهن به جذب این مهاجم برزیلی علاقه نشان داد.

در ادامه بحث معاوضه شیمبا با مسعود حسن‌زاده مطرح شد که در آن مقطع به دلیل ناسازگاری با یحیی گل‌محمدی ساز جدایی از ذوب‌آهن را کوک کرده بود. سعید آذری با بیان اینکه ذوب‌آهن حاضر نیست بازیکن ثابت خود را با بازیکن مازاد سپاهان عوض کند این انتقال را منتفی کرد.

با گذشت یک سال و نیم از آن ماجرا گل‌محمدی دوباره و این بار در کسوت سرمربی تراکتورسازی به جذب پریرا علاقه نشان داده و حتی پیشنهاد عجیب عوض کردن این بازیکن با محمد ابراهیمی را مطرح کرده که موجبات دلخوری این بازیکن قدیمی را فراهم آورده است.

به نظر می‌رسد که این بار هم معاوضه دلخواه گل‌محمدی صورت نگیرد زیرا هم ابراهیمی اعلام کرده که تن به این جابجایی نمی‌دهد و هم فراز کمالوند احتمالاً با جدایی شیمبا از صنعت نفت موافقت نخواهد کرد.

کد خبر 331629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.