رییس هیأت والیبال استان باید موجب رشد والیبال اصفهان شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: کاندیداهای مجمع انتخاباتی هیأت والیبال استان هر یک دارای تجربه و تخصص در رشته والیبال بودند و قطعاً فرد منتخب می‌تواند باعث پیشرفت و ترقی این ورزش در استان شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سلطان‌حسینی در مجمع انتخاباتی هیأت والیبال استان اصفهان که ظهر امروز در  سرای ورزشکاران استان برگزار شد، اظهار کرد: تقریباً در طول چهار سال گذشته هیأت ورزشی را نداشته‌ایم که مجمع انتخاباتی آن برگزار نشده باشد و هیأت والیبال استان شاید جزو آخرین مجامع انتخاباتی هیأت‌های ورزشی باشد.

وی گفت: خوشحالم که امروز میزبان محمدرضا داورزنی سرپرست فدراسیون والیبال و معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان هستیم که هم در حوزه والیبال و هم در حوزه مدیریت ورزشی کشور توفیقات بسیار زیادی را نصیب جامعه ورزش کشور کرده‌اند و افتخارات بسیار زیادی را که در والیبال به‌دست آورده‌ایم مدیون زحمات وی هستیم.

سلطان‌حسینی ادامه داد: امیدوارم شخصی که از نظر اعضای مجمع انتخاباتی حاضر در این جلسه شایسته است به‌عنوان سکان‌دار هیأت والیبال استان اصفهان انتخاب و موجب رشد و پیشرفت این ورزش در استان شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: خوشبختانه افرادی که نام آن‌ها در لیست اعضای مجمع انتخاباتی هیأت والیبال استان دیده می‌شود همگی علاوه بر سابقه‌ای که در ورزش والیبال دارند، دارای تجربیاتی هم در این رشته هستند.

وی با بیان اینکه امیدوار هستم انتخابات سالم و خوبی داشته باشیم، اضافه کرد: باعث افتخار من است که هر کدام از کاندیداهای مجمع انتخاباتی هیأت والیبال استان انتخاب شوند با نگاه تازه‌ای که دارند می‌توانند والیبال موجب رشد و ترقی والیبال استان شوند.

کد خبر 331541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.