همیشه ذخیره‌ای که تقریباً ثابت شد

لی اولیویرا در یک فصل و نیم عضویتش در سپاهان بیشتر از تمام سال‌های حضورش در سطح اول لیگ‌های پرتغال و برزیل فرصت بازی پیدا کرد.

به گزارش ایمنا، وقتی لی اولیویرا در ابتدای لیگ شانزدهم به عنوان گزینه اول حراست از دروازه سپاهان جذب تیم اصفهانی شد به ۲ دلیل انتقادهایی نسبت به این انتخاب صورت گرفت. اول آنکه این سنگربان برزیلی با اینکه سابقه بازی در سطح اول پرتغال و برزیل را داشت اما در تیم‌های قبلی خود بیشتر یک دروازه‌بان ذخیره بود. دومین دلیل برای انتقاد از جذب اولیویرا آن بود که او کمی اضافه وزن داشت.

در نهایت هم اولیویرا همانطور که از کارنامه کاری‌اش برمی‌آمد نتوانست به سنگربانی شش‌دانگ برای سپاهان بدل شود و در پایان دور رفت لیگ هفدهم راهش از این تیم جدا شد. این سنگربان ۲۹ ساله در ۱۰ مرتبه‌ای که در فصل جاری در ترکیب اصلی سپاهان به میدان رفت ۹ گل دریافت کرد و پنج مرتبه دروازه‌اش را بسته نگه داشت.

اولیویرا هرچند در سپاهان هم به یک سنگربان کاملاً ثابت بدل نشد و در مقاطعی از لیگ‌های شانزدهم و هفدهم جای خود را به نفع مهدی امینی و مهدی صدقیان از دست داد اما در یک فصل و نیم حضورش در فوتبال ایران در ۳۶ مسابقه از لیگ برتر به میدان رفت. او پیشتر ۱۱ مرتبه در لیگ برتر پرتغال و ۱۰ بار در سری A برزیل فرصت بازی پیدا کرده بود.

کد خبر 331530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.