امضا تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد نجف آباد با شرکت پخش فراورده‌های نفتی اصفهان

با امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، زمینه همکاری علمی، پژوهشی و فناوری این ۲ نهاد صنعتی و دانشگاهی فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان، هدف این تفاهم نامه، تقویت و توسعه همکاری های مشترک به منظور دسترسی و به کارگیری دانش فنی روز در اجرای طرح های پژوهشی، مطالعاتی، مشاوره ای و آموزشی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان گفت: مدت این تفاهم نامه، سه ساله بوده و توافق شده است تا کمیته ای مشترک برای همکاری به منظور تهیه و تدوین دستور العمل های لازم، ارائه راهکارهای اجرایی، نظارت و پیگیری اجرای تفاهم نامه تشکیل شود.

حسین صادقیان افزود: انجام طرح های تحقیقاتی و توسعه فناوری های مورد نیاز شرکت، ایجاد زمینه های مناسب برای بهره گیری از توانمندی ها و خدمات از قبیل تجهیزات، حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی با موضوع های مرتبط با فعالیت شرکت و برگزاری نشست های علمی مشترک و انتقال تجربه ها و نیازهای متقابل شرکت با دانشگاه بخشی از موارد توافق در تفاهم نامه است.

وی خاطرنشان کرد: ترجمه، تالیف و چاپ مقاله و انتشار نشریه های مورد نیاز، مشاوره در زمینه شناسایی و تعریف نیازهای پژوهشی و فناوری شرکت و همکاری در ایجاد فرصت های مطالعاتی و دوره های تحصیلات تکمیلی از دیگر بندهای این تفاهم نامه است.

کد خبر 331398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.