چیزی تمام نشده و فرصت جبران داریم/ به هواداران فوتبال سپاهان خط داده بودند

بازیکن تیم هندبال سپاهان گفت: باخت ما مقابل نیروی زمینی تهران بهانه‌ای شد تا هواداران فوتبال سپاهان علیه محسن طاهری شعار دهند.

علی مانیان در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد شکست تیمش مقابل نیروی زمینی تهران در هفته هشتم لیگ برتر هندبال، اظهار کرد: در بازی روز جمعه مقابل نیروی زمینی تهران روز بد سپاهان بود. بازی را خوب شروع کردیم و سه امتیاز هم از حریف جلو بودیم اما متأسفانه بازی بد تمام شد.

وی ادامه داد: موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم اما نتوانستیم امتیاز بازی در خانه را بگیریم و به رده سوم جدول صعود کنیم.

مانیان افزود: بسیار عجیب بود که در اولین دیدار پس از تعطیلات چند هفته‌ای موفق به برد نشدیم. بی‌تجربگی بعضی از بچه‌ها، نرفتن توپ داخل دروازه و عوامل دیگر همه دست به دست هم داد تا در نهایت این بازی را با اختلاف یک امتیاز به تیم میهمان واگذار کنیم.

حواشی بازی مقابل نیروی زمینی تهران ربطی به هندبال نداشت

بازیکن تیم هندبال سپاهان در مورد حواشی به‌وجود آمده در این دیدار، خاطرنشان کرد: متأسفانه باخت‌های تیم فوتبال سپاهان گریبان هندبال را هم گرفته است. از آن‌جایی که محسن طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان است هواداران فوتبال سپاهان به سالن آمدند و منتظر بهانه‌ بودند که باخت ما هم باعث شد تا هواداران علیه طاهری شعار دهند.

وی گفت: حواشی به‌وجود آمده در بازی مقابل نیروی زمینی تهران ربطی به هندبال نداشت. تیم هندبال سپاهان همیشه در حدی که برایش هزینه می‌شود نتیجه گرفته است. برای تیم فوتبال سپاهان هزینه‌های میلیاردی می‌شود اما در رده دوازدهم جدول قرار دارد. هواداران این تیم در سالن هندبال شعار می‌دهند چون جای دیگری نمی‌توانند بروند و اعتراض خود را بیان کنند و در سالن هندبال جبران می‌کنند.

مانیان تصریح کرد: نمی‌دانم چه کسی یا چه کسانی به هواداران خط می‌دهند و آن‌ها را به سالن هندبال می‌آورند چون این هواداران هیچ‌ وقت برای تشویق هندبال به سالن نمی‌آمدند و اصلاً نمی‌دانستند هندبال چیست. مطمئناً هواداران فوتبال سپاهان از جایی خط گرفتند و خودسرانه به سالن نیامدند. نمی‌دانم جریان حضور هواداران سپاهان در سالن چیست و ما در کارهای هواداران و فوتبال دخالتی نمی‌کنیم.

هواداران فوتبال سپاهان فکر می‌کنند باشگاه در فوتبال خلاصه شده است و بس!

بازیکن تیم هندبال سپاهان اضافه کرد: متأسفانه هواداران سپاهان فکر می‌کنند باشگاه سپاهان فقط فوتبال است و فقط می‌خواهند فوتبال باشد.

وی بیان کرد: تیم هندبال سپاهان سال‌های گذشته نتایج بدتری کسب می‌کرد و با آمدن طاهری سال گذشته سوم شدیم. در دوران مدیرعامل قبلی باشگاه سپاهان، هزینه‌های بیشتری برای هندبال می‌شد اما نتایج خوبی به دست نمی‌آمد و حتی رتبه چهارم و پنجمی هم کسب نمی‌کردیم.

مانیان عنوان کرد: در مجموع هندبال همیشه نتایج خوبی داشته اما تمامی حواشی مربوط به فوتبال است.

هنوز فرصت جبران و قهرمان شدن را داریم

بازیکن تیم هندبال سپاهان تأکید کرد: تا پایان فصل ۶ بازی دیگر باقی‌مانده که چهار بازی داخل خانه است و فرصت برای جبران باخت‌های نیم‌فصل اول را داریم. بازی‌های مهم ما با نفت و گاز گچساران و شهرداری کازرون داخل خانه است و اگر بتوانیم بازی‌های باقیمانده را ببریم حتی می‌توانیم قهرمان هم بشویم.

وی اشاره کرد: هیچ چیز برای هندبال سپاهان تمام شده نیست و فرصت جبران باقیمانده و باید از فرصت‌هایمان استفاده کنیم.

مانیان بیان کرد: تا قبل از آمدن طاهری، باشگاه سپاهان فقط فوتبال بود و هندبالیست‌ها حقوق‌های ۲ سال گذشته خود را دریافت نکرده بودند اما از زمانی که طاهری به باشگاه سپاهان آمد به همه رشته‌ها رسیدگی کرد و همه تیم‌ها حتی تیم‌های پایه نیز حقوق دریافت می‌کنند.

بازیکن تیم هندبال سپاهان ادامه داد: نتیجه نگرفتن تیم‌ها را نمی‌توان فقط به پای طاهری گذاشت و اگر فوتبال نتیجه نمی‌گیرد ربطی به طاهری ندارد.

وی افزود: از روزی که محسن طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان شد تغییرات زیادی در باشگاه به وجود آمده است و نحوه پرداخت حقوق بازیکنان منظم شده و تا الان ۵۰ درصد از قرارداد امسال را دریافت کرده‌ایم و قرارداد فصل گذشته‌مان هم به طور کامل پرداخت شده است. البته پرداختی همه رشته‌ها هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان بسیار منظم شده است.

برای حمایت از طاهری در اینستاگرام پست گذاشتیم

مانیان در مورد پستی که در صفحه رسمی اینستاگرام خود بعد از بازی روز جمعه مقابل نیروی زمینی تهران گذاشت، افزود: همه بچه‌های تیم تصمیم گرفتند برای حمایت از طاهری سرمربی تیم و مدیرعامل باشگاه سپاهان متنی را در صفحه رسمی اینستاگرام خود بگذارند و تنها کاری بود که می‌توانستیم انجام دهیم. البته برخی هواداران فوتبال سپاهان هم زیر این پست کامنت گذاشته بودند که ما هندبال نمی‌خواهیم و فقط فوتبال می‌خواهیم!

بازیکن تیم هندبال سپاهان ادامه داد: سپاهان یک باشگاه است و فقط به فوتبال ختم نمی‌شود. این باشگاه در گذشته ۲۰ تا ۲۵ رشته ورزشی را تحت پوشش خود داشته اما با هزینه‌هایی که برای فوتبال کرده‌اند تنها به رشته فوتبال و هندبال ختم می‌شود که با اتفاقاتی که در بازی روز جمعه افتاد هواداران قصد دارند هندبال را هم از این باشگاه حذف کنند و فقط فوتبال باقی بماند. همه مملکت فوتبال شده است در صورتی که در بقیه رشته‌ها مثل وزنه‌برداری، تکواندو و غیره عنوان‌های قهرمانی جهان به دست می‌آوریم اما کسی به این رشته‌ها اهمیت نمی‌دهد.

هپکوی اراک گربه سیاه سپاهان است

وی تصریح کرد: روز جمعه ۲۴ آذرماه ساعت ۱۶ باید برای مصاف با هپکوی اراک به این شهر برویم. بازی سختی مقابل این تیم داریم و به قول ورزشی‌ها تیم اراک گربه سیاه سپاهان است. باید باخت بازی گذشته را فراموش کنیم و برای رقابت با این تیم آماده شویم.

کد خبر 331374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.