آذین بندی و فضاسازی شهری در ایام ولادت حضرت محمد (ص) به خوبی انجام شد

شهرداری اصفهان همزمان با آغاز هفته وحدت و ولادت باسعادت پیامبر گرامی اسلام با برنامه ریزی صورت گرفته به خوبی توانست نسبت به آذین و فضا سازی شهر اقدام کند.

احمدرضا مصور در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد:شهرداری اصفهان طبق سنوات گذشته همزمان با ولادت حضرت محمد(ص) و هفته وحدت نسبت به آذین بندی چهارراه و میادین اصلی شهر اقدام کرده است.

وی افزود: در این راستا به صورت ویژه آذین بندی، روشنایی و نصب پرچم های رنگی و پرچم جمهوری اسلامی در میادین، معابر، پل ها، چهارراه ها و بزرگراههای شهر انجام شد.

 معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: پارچه های رنگی و پرچم به اندازه کافی برای آذین بندی شهر نصب شد تا مردم فرارسیدن این عید خجسته را بیشتر احساس کنند.

مصور بیان کرد: آذین بندی شهر در میادین اصلی شهر همچون میدان احمدآباد، چهارراه تختی، میدان بزرگمهر، میدان امام حسین(ع) فضایی زیبا و دلنشین در شهر ایجاد کرده بود.

 وی تاکیدکرد: در کنار اقدامات شهرداری مردم نیز خود به صورت خودجوش نسبت به آذین بندی شهر اقدام کردند به طور مثال در کنار چهارراه فلسطین مردم اطراف مساجد را چراغانی و آذین بندی کردند.

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان نیز علاوه بر اقدامات یاد شده نصب تک پایه و لمپوست در سطح شهر اصفهان را دنبال نمود تا محیط و فضای شهر به نحو شایسته آماده پذیرایی از این اعیاد باشد.

همچنین پیگیری برگزاری جشن میلاد در برخی از مناطق شهرداری از جمله مواری است که در این ایام رخ داد.

برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) امام جعفر صادق )ع(  در برنامه سه شنبه بدون خودرو در خیابان چهارباغ با ویژه برنامه های روز معلولان از دیگر اقدامات در هفته وحدت به شمار می رود.

کد خبر 331218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.