قلعه‌نویی: مردیم تا بردیم/ در نیم‌فصل تقویت نشویم به مشکل برمی‌خوریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: خوشبختانه در بازی امروز سه امتیاز کامل را کسب کردیم و در تعطیلات نیم‌فصل فرصت داریم تیم را تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی شامگاه چهارشنبه پس از برتری تیمش برابر نفت تهران در هفته پانزدهم لیگ برتر، در نشست خبری این مسابقه اظهار کرد: مردیم تا بردیم! در مدت اخیر خوب بازی می‌کردیم ولی نتیجه نمی‌گرفتیم. به نظر من اگر کی‌روش این بازی را ببیند میلاد فراهانی را به تیم ملی دعوت می‌کند. خوشبختانه در بازی امروز سه امتیاز کامل را کسب کردیم و در تعطیلات نیم‌فصل فرصت داریم تیم را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه اگر ذوب‌آهن تقویت و ترمیم نشود در نیم‌فصل دوم بیشتر به مشکل می‌خورد افزود: نفت هم با وجود مشکلاتی که داشت، بازی خوبی انجام داد ولی در مجموع این سه امتیاز برای ما مهم بود. از بازیکنان ذوب‌آهن حلالیت می‌طلبم چون شاید در نیم‌فصل برخی از آنها از تیم جدا شوند.

قلعه‌نویی گفت: در نیم‌فصل اول به هدفی که برای تیم داشتم نرسیدیم اما در نیم فصل دوم با احتساب بازی با سپاهان ۹ بازی در خانه داریم که می‌تواند خیلی به ما کمک کند. البته سه بازیکن از جمع ما جدا می‌شوند و خطاب به هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن می‌گویم که اگر تیم تقویت نشود به مشکل می‌خوریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با تشکر از حمایت مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن، در مورد اینکه گویا مرتضی تبریزی از هواداران ذوب‌آهن خداحافظی کرده است بیان داشت: نه اینطور نیست.

وی در مورد جدایی احتمالی سه بازیکن ذوب‌آهن اضافه کرد: جدایی یکی از این بازیکنان قطعی است. در مورد ۲ بازیکن دیگر آذری در حال رایزنی است. اگر رفتند که هیچ و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم ولی اگر در ذوب‌آهن بمانند تمرکز بیشتری خواهند داشت. چون در مدت اخیر به دلیل پیشنهادهایی که دریافت کرده بودند تمرکز نداشتند و آنطور که باید و شاید بازی نمی‌کردند.

قلعه‌نویی در پاسخ به اینکه با جدایی این سه بازیکن سرباز، ذوب‌آهن با چالشی جدی مواجه خواهد شد و برنامه این تیم در نقل و انتقالات چیست، گفت: امسال قرار نبود از ذوب‌آهن سه بازیکن بگیرند ولی آن تیم (تراکتورسازی) در نقل و انتقالات نیم‌فصل ۵۰ درصد سهمیه خود را از ذوب‌آهن می‌گیرد که به نوعی کم لطفی است. قبل از آمدن به نشست، جلسه کوتاهی با آذری داشتم و قرار شد وی از فردا استارت کار را بزند.

کد خبر 331019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.