ناظم‌الشریعه: روسیه رقیب دیرینه ایران است/ نیاز فوتسال به برنامه‌ریزی و تصمیمات بهتر

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: در جام جهانی سخت‌ترین بازی خود را در مرحله نیمه‌نهایی برابر روسیه برگزار کردیم و روسیه رقیب دیرینه ایران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد ناظم‌الشریعه پس از پیروزی ۴ بر صفر تیمش برابر روسیه و قهرمانی در تورنمنت چهارجانبه فوتسال اصفهان، در نشست خبری این مسابقه گفت: ابتدا لازم می‌دانم از خبرنگاران اصفهانی برای پوشش این مسابقات تشکر کنم. در جام جهانی سخت‌ترین بازی خود را در مرحله نیمه‌نهایی برابر تیم ملی فوتسال روسیه برگزار کردیم و روسیه رقیب دیرینه ایران است و همیشه نتایج نزدیکی در بازی‌های ۲ تیم رقم خورده است.

وی افزود: البته با این شکست چیزی از ارزش‌های روسیه کم نمی‌شود و به سرمربی این تیم احترام می‌گذارم که در هفت سال اخیر یک تیم خوب در روسیه درست کرده است.

ناظم‌الشریعه ادامه داد: در بازی امروز بازیکنان ما تواناتر بودند. برخی می‌گویند چرا ناظم‌الشریعه در تیم ملی جوانگرایی نمی‌کند اما می‌خواهم گله کنم. ما بخاطر فشردگی لیگ زیر فشار هستیم و تمرین نداشتیم. از اینکه حمید احمدی مصدوم شده ناراحتم و او نیز از جوان‌های خوب ما است.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان اضافه کرد: نمی‌توانم در هیأت رییسه فدراسیون تأثیرگذار باشم. می‌دانیم که لیگ حرفه‌ای نباید هفت ماهه تمام شود. کادر فوتبال و تشکیلات فوتبال ما قوی‌تر است و با حضور چهار تیم برتر جهان، سالن نقش‌جهان اصفهان باید پر می‌شد.

وی بیان داشت: سال آینده که کاری نداریم، باید کارهای تیم ملی را بهتر انجام دهیم. قبول کنیم برنامه‌ریزی و تصمیمات بهتری باید در فوتسال ایران انجام شود.

کد خبر 330985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.