استاندار اصفهان به سهراب مرادی تبریک گفت

استاندار اصفهان کسب سه نشان طلا و ثبت رکورد جدید جهانی و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی وزنه برداری ۲۰۱۷ امریکا را به سهراب مرادی و مردم ورزش دوست استان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، متن پیام تبریک استاندار اصفهان بدین شرح است:
«کسب سه نشان طلا و ثبت رکورد جدید جهانی و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی وزنه‌برداری ۲۰۱۷ موجب عزت و افتخار ملت بزرگ ایران اسلامی شد.
بی تردید این موفقیت ارزشمند که در سایه توکل، تلاش و شایستگی جنابعالی به دست آمد، استمرار پیروزی‌های با ارزشی است که جوانان برومند و لایق ایرانی در میدان‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی کسب می‌نمایند.
اینجانب ضمن قدردانی و تشکر از تلاش‌ جنابعالی و همچنین مدیران، مربیان و دست‌ اندرکاران تیم ملی وزنه برداری، این موفقیت را به جامعه ورزش کشور، مردم شریف استان اصفهان و بویژه مردم غیور شهرستان لنجان تبریک عرض نموده و از خداوند منان استمرار پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران ایران عزیز را مسألت دارم.»

کد خبر 330722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.