سمیرم مهد هاکی استان است/ اهالی هاکی اصفهان پراکنده شده‌اند

رییس هیأت هاکی استان اصفهان گفت: برنامه‌های زیادی درنظر دارم اما باید صبر کرد چراکه فعالیت‌های هیأت مدتی تعطیل بوده است.

عبدالحمید جمالی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد فعالیت‌های هیأت هاکی استان اصفهان، اظهار کرد: به علت اینکه مدتی هیأت هاکی استان اصفهان تعطیل بوده و نزدیک به ۲ سال است هیچ‌گونه فعالیتی در هیأت صورت نگرفته است، در مدت زمانی که مسئولیت این هیأت را برعهده گرفته‌ام بیشتر سعی کردم زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هیأت را فراهم کنم.

وی ادامه داد: محمد دهقان که قبلاً رییس کمیته داوران هیأت هاکی استان بوده را به‌عنوان دبیر هیأت منصوب کردم و در حال رایزنی برای انتصاب نایب رییس هیأت هستیم.

جمالی عنوان کرد: در حال ساماندهی هیأت‌های شهرستانی فعال و راه‌اندازی هیأت شهرستان‌های غیرفعال هستیم و تاکنون هیأت هاکی شهرستان فلاورجان راه‌اندازی و فعالیت آقایان و بانوان هاکی این شهرستان شروع شده است و یک دوره مسابقات دوستانه در این شهرستان  برگزار کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: شهرستان سمیرم سالن اختصاصی هاکی دارد و بیش از ۸۰ هاکی‌باز دختر و پسر در حال فعالیت هستند و در اصل می‌توان گفت مهد هاکی اصفهان، سمیرم است.

رییس هیأت هاکی استان اصفهان خاطرنشان کرد: تجهیزات رشته هاکی خیلی گران‌ است اما تا آن‌جایی که در توانمان بود سعی کردیم وسایل را فراهم آوریم و پس از چند سال تیم‌های پسران استان اصفهان را به مسابقات قهرمانی کشور رده‌های سنی مینی (۱۲ سال) و مدارس هاکی (۱۴ سال) اعزام کنیم که نمایندگان استان اصفهان توانستند در هر ۲ رده سنی مقام سوم را به دست آورند. برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور دختران نیز اعلام آمادگی کرده‌ایم اما هنوز زمان برگزاری این رقابت‌ها مشخص نشده است.

جمالی گفت: در حال حاضر سالنی که سانس آزاد داشته باشد وجود ندارد اما سالن‌های سلامت، آزادی و حجاب خوراسگان را برای تمرین هاکی‌بازان اصفهان مشخص کرده‌ایم تا بتوانند در این مکان‌ها تمرینات خود را ادامه دهند.

وی افزود: اهالی هاکی پراکنده شده‌اند و دورهم جمع کردن آن‌ها سخت است و به هرحال با مقاومت های روبه‌رو هستیم. تناقض‌ها و اختلاف سلایقی بین بازیکنان، مربیان و داوران وجود دارد که سعی کرده‌ام با برگزاری جلسات متعدد این مسائل را حل کنم تا همه دست به دست هم دهند و هاکی اصفهان جان بگیرد و راه بیفتد. چراکه چون خودم اهل هاکی نیستم و به‌تنهایی نمی‌توانم کاری انجام دهم.

رییس هیأت هاکی استان اصفهان اضافه کرد: بخش بانوان اصفهان نزدیک به ۲ سال است که به دلایل متعددی تعطیل بوده و هیچ فعالیتی نداشته‌اند و به تازگی توانسته‌ام سالن شهید لاوی را برای تمرین آن‌ها مشخص کنم تا از هفته آینده فعالیت خود را شروع کنند. برای آقایان نیز سالن ورزشگاه نصر را برای تمرین در نظر گرفته‌ایم.

جمالی اشاره کرد: برنامه‌های زیادی درنظر دارم اما باید کمی صبر کرد و کمک همه دوستان را می طلبم البته اداره‌کل ورزش و جوانان همکاری خوبی با ما دارد اما اهالی هاکی هم باید دست به دست هم دهند تا بتوانیم برنامه‌ها را به سرانجام برسانیم.

کد خبر 330632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.