آموزش بیشتر ماموران رفع تخلفات شهری ضروری است

معاون خدمات شهری شهردای اصفهان گفت: کارکنان اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری باید آموزش بیشتری ببینند تا با ادب و احترام بیشتری قانون را اجرا کرده و در جهت حفظ کرامت انسانی شهروندان حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا مصور صبح امروز در مراسم معارفه مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) اظهارکرد: بنا بر فرمایش امام علی(ع)، «در گردش روزگار است که حقیقت مردان شناخته می شود» بنابراین خدا را  شاکر هستیم با وجود همه سختی هایی که بر شهرداری اصفهان حاکم شده و ناآرامی های اجتماعی و وضعیت بد اقتصادی مردم نیز خود را نشان داده، کمترین اخبار منفی و تنش زا را در این مدت از مدیریت شهری شنیده ایم.

وی ادامه داد: در همین راستا از زحمات مدیرکل پیشین پیشگیری و رفع تخلفات شهری و سرپرست این اداره تقدیر و تشکر می کنم و همین جا لازم می دانم از شهردار اصفهان که آقای محمد حسینی را به پیشنهاد بنده برای این سمت انتخاب کردند قدردانی کنم چراکه این فرد به خوبی با شهرداری آشنایی دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه واحد کنترل و پیشگیری تخلفات شهرداری اصفهان وظایف متعددی را برعهده دارد که همه آنها در نظم و انضباط خلاصه می شود، گفت: اگر همکاری دستگاه های دیگر همچون نیروی انتظامی، پلیس راهور و دادگستری نبود، کارها به خوبی پیش نمی رفت و شهروندان دچار مشکل می شدند.

وی اضافه کرد: همه ما در صحنه هستیم تا مردم در آرامش و رفاه زندگی کنند؛ اگرچه براساس آمار، وضعیت کنترل تخلفات ساخت و ساز در اصفهان خوب است اما امیدواریم به این مهم بیشتر از گذشته رسیدگی شود.

مصور با بیان اینکه دستگاه های متولی دیگر نیز باید در برخورد با متکدیان فعال شوند، تصریح کرد: شایسته شهری مثل اصفهان نیست که سر چهارراه های اصلی و فرعی اش متکدیانی از مهاجران پاکستانی یا دیگر استان ها و در برخی موارد اصفهانی وجود داشته باشند چراکه مردم به ما اعتماد کردند تا فضایی آرام و بدون تکدی گری برایشان فراهم کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به پدیده سد معبر اشاره کرد و افزود: سد معبر پدیده مناسبی نیست چراکه هم حق شرعی و هم حقوق روانی شهروندان را تضییع می کند به همین دلیل باید نسبت به حل این مشکل بیش از پیش اقدام کرد.

معاون خدمات شهری شهردای اصفهان تاکید کرد: اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان باید با همه دستگاه ها تعامل داشته باشد و همه امورش را بر اساس قانون به پیش ببرد در همین راستا کارکنان این اداره نیز باید آموزش بیشتری ببینند تا با ادب و احترام بیشتری قانون را اجرا کرده و در جهت حفظ کرامت انسانی شهروندان حرکت کنند.

وی ادامه داد: بر همین اساس اگر یکی از عوامل این اداره تخلف کرد باید بدون درنگ با او برخورد شود به دلیل اینکه اخراج یک فرد متخلف خدمت به همه کسانی است که خالصانه مشغول فعالیت هستند.

مصور خاطرنشان کرد: از نیمه آذرماه سال جاری فعالیت ستاد نوروزی ۹۷ آغاز خواهد شد در همین راستا از کلیه مدیران ستادی و مناطق خواهشمندیم برای حضور در این ستاد آماده شوند.  

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات سرپرست اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با حضور مشاوران و معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان تقدیر و تشکر شد.

کد خبر 330496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.