کارخانجات تولید آسفالت شهرداری بروزترین کارخانجات تولید آسفالت ایران است

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از دریافت گواهینامه کیفیت آسفالت در این سازمان از سوی مرکز تحقیقات راه و شهرسازی خبر داد و گفت: کارخانجات تولید آسفالت سازمان عمران شهرداری اصفهان بروزترین کارخانجات تولید آسفالت ایران به شمار می رود.

سعید کورنگ بهشتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: طی ۲ سال گذشته، پروسه ای در سازمان عمران شهرداری اصفهان برای اخذ گواهینامه کیفیت کارخانجات تولید آسفالت این سازمان تعریف شد.

وی با اشاره به اینکه سازمان عمران در مجتمع تولیدی صفه، ۲ کارخانه تولید آسفالت با ظرفیت های ۱۶۰ و ۲۰۰ تن در ساعت دارد، افزود: این کارخانجات جزء بروزترین کارخانجات تولید آسفالت ایران به شمار می رود.

وی تصریح کرد: ما درصدد برآمدیم کیفیت آسفالت را ارتقا دهیم تا بتوانیم گواهینامه کیفیت را که توسط مرکز تحقیقات راه و  شهرسازی به واسطه رعایت برخی آیتم ها و استانداردهای تولید آسفالت، ارایه می شود، دریافت کنیم؛ از این رو اقداماتی همچون حذف پرت های حرارتی با اصلاح سیستم های سرمایش و گرمایش کارخانه و اصلاح دانه بندی سنگ انجام و منتج به اخذ گواهینامه کیفیت آسفالت شد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه این گواهینامه دائمی نیست و به صورت مرتب توسط وزارت راه و شهرسازی پایش می شود، ابراز امیدواری کرد که در سال های آینده از نظر کیفی این گواهینامه همچنان حفظ شود.

وی یادآور شد: دریافت گواهینامه کیفیت آسفالت بیانگر دقت عمل بالا در تولید آسفالت است.

کد خبر 330289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.