وحدت سرمایه بزرگی برای امت اسلامی است

گلپایگان-امام جمعه گلپایگان گفت: وحدت یک سرمایه برای امت اسلامی است و امام خمینی همواره مردم را به وحدت تشویق می‌کرد تا جایی که احیای واجب‌ فراموش شده وحدت مسلمین از هنر و ابتکار ایشان بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام محمد علاءالدینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان، اظهار داشت: شرکت گسترده مردم در نماز جمعه نشان دهنده تقوای الهی است.

وی گفت: رعایت حجاب در بین مردم شهرستان گلپایگان از گذشته رواج دارد زیرا به حفظ حجاب عشق می‌ورزند.

امام جمعه گلپایگان با تبریک میلاد پیامبر(ص) و امام جعفرصادق (ع)، گفت: وحدت یک سرمایه برای امت اسلامی است و امام خمینی همواره مردم را به وحدت تشویق می‌کرد تا جایی که احیای واجب‌ فراموش شده وحدت مسلمین از هنر و ابتکار ایشان بود.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت شهادت سید حسن مدرس دهم آذر به عنوان روز مجلس نام گذاری شده است، گفت: وجود مراجع آگاه در گلپایگان موجبات وحدت و همگرایی در بین مردم فراهم کرده است.

علاء الدینی افزود: پس از آن که حضرت محمد(ص) به پیامبری مبعوث شدند بسیاری از شایعات و اختلافات درونی مردم آن دوران را برطرف ساخت.

وی با بیان اینکه محور اصلی وحدت در بین امت وجود امام است زیرا وحدت برای امت موثر است، گفت: رسالت امام جمعه ایجاد آرامش در سایه  وحدت بین مسؤولان است چون حفظ وحدت و  دوری از تنش ظرفیت‌های جامعه را شکوفا می‌سازد.

امام جمعه گلپایگان با قدردانی از فرماندار و نماینده شهرستان در مجلس و سایر مسؤولان و مردم شهرستان گلپایگان در همراهی در مدت کوتاه در منصب امام جمعه گلپایگان، گفت: امروز مسؤولیت سنگر امام جمعه در گلپایگان به پایان رسید و هیچ‌گاه عنایات و الطاف همگی را را فراموش نخواهم کرد./

کد خبر 330211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.