حضرت محمد(ص) ثمره هستی و بهترین اسوه برای زندگی انسان ها است

دهاقان – امام جمعه دهاقان گفت:حضرت محمد(ص) ثمره هستی وبهترین اسوه برای زندگی انسانهاست.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان ،حجت الاسلام والمسلمین اصغر رضوانی در خطبه های نماز جمعه دهاقان،با بیان این مطلب اظهار داشت:احترام به پیامبر اسلام واهل بیت(ع) وهرکسی که او نظر دارد وظیفه اعتقادی است .

وی بااشاره به شان ومنزلت نبی مکرم اسلام،اذعان داشت:اگر منزلت این پیامبر شناخته شود در حقیقت امامت شناخته شده چرا که او بالاترین ثمره هستی است که خداوند فرموده اگر تو نبودی آسمان هارا نمی آفریدم واین شان نبوت را ثابت می کند.

خطیب نماز جمعه دهاقان،افزود:پیامبر اسلام 20صفت قبل از بعثت داشت که هرکس یکی از آنهارا دارابود به درجه بالامیرسید ،ایشان آنقدرامانت دار خوبی بودکه حتی مشرکین اموال خودرا نزداومی گذاشتند وپیامبر نیز قبل از هجرت ماند تا اموالی که نزدش بود را به صاحبانش بازگرداند وسپس حرکت نماید.

حجت الاسلام رضوانی درادامه بااشاره به تنش ها ومسائل متشنج کننده،اذعان داشت:امروزه بعضی از افراد با عنوان ولایت دوستی وتوجه به ائمه منشی دارند که می خواهند آنچیزی رانظام جمهوری اسلامی با زحمات فراوان وخون شهدا بدست آورده را وبه جنگ بااستکبار جهانی وصهیونیسم برود را هدف قرار گیرند واین فحاشی ها در برخی قضایا اگر ادامه داشته باشد باعث حکم مباح بودن خون شیعه می شود .

وی از سازمان هواپیمایی خواست:خط هوایی از غرب اصفهان را بگونه ای که امنیت سایت های نطنز نیز تامین شود را به طرف شرقی وکویری ببرند چراکه یک هواپیما در حالت سلو به اندازه سه هزار خودرو دود در آسمان اصفهان پخش می کند واین آلودگی هارا به دنبال دارد.

امام جمعه دهاقان،تصریح کرد:در نظام شاهنشاهی به سبب آب کارخانه های آلاینده در منطقه بوده ومتاسفانه ماهم همان کاررا ادامه داده ایم .

حجت الاسلام رضوانی از شهرداران دهاقان وگلشن نیز خواست سهم مشخص شده آلایندگی را هرگونه که هست بگیرند واین حداقل کاری است که میتوان انجام داد.

کد خبر 330191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.