سپاهان و کابوس دقایق آخر

سپاهان برای چهارمین مرتبه در فصل جاری در دقایق پایانی یک مسابقه از لیگ برتر امتیاز از دست داد.

به گزارش ایمنا، سپاهان در حالی در آخرین دقیقه از بازی با استقلال خوزستان برد را با تساوی عوض کرد که تصور می‌شد این تیم با واریز هر سه امتیاز این دیدار خانگی به وضعیت خود در جدول سر و سامان می‌دهد و صرف‌نظر از هر نتیجه‌ای که در دیدار هفته بعد رقم می‌خورد با شرایطی بهتر به استقبال تعطیلات نیم‌فصل خواهد رفت.

گلی که وحید نامداری در دقیقه ۹۰ وارد دروازه سپاهان کرد نه تنها به این خوش‌بینی پایان داد که به نگرانی‌ها درباره رتبه نهایی تیم اصفهانی در پایان نیم‌فصل دامن زد زیرا با آن گل نه تنها سه امتیاز با یک امتیاز عوض شد بلکه بهترین فرصت برای ایجاد شکاف با یکی از رقبای اصلی از دست رفت.

از دست دادن امتیازات بازی در دقایق پایانی مسابقه، سومین مرتبه بار ظرف چهار هفته اخیر بود که شامل حال سپاهان می‌شد.

در دیدار برابر صنعت نفت از هفته سیزدهم جاسم کرار در دقیقه‌ای مشابه به سپاهان گل زد تا تیم اصفهانی دست خالی آبادان را ترک کند. در هفته یازدهم هم گلی که فراز امامعلی در دقایق تلف‌شده بازی با پیکان وارد دروازه سپاهان کرد حکم آب سردی بر سر تیم اصفهانی را داشت.

کابوس گل‌های دیرهنگام تنها در هفته‌های اخیر شامل حال سپاهان نبوده است بلکه در دیدار با پارس جنوبی از هفته سوم لیگ برتر نیز تیم اصفهانی با گلی که در دقایق تلف‌شده از احسان تأییدی خورد پس از ۱۰ نفره شدن و مهار پنالتی حریف در نهایت نتوانست از پیروزی خانگی خود محافظت کند.

کد خبر 330138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.