خیران دانشگاه اصفهان تجلیل شدند

با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری از خیران دانشگاه اصفهان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا در مراسمی با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری، معاون برنامه ریزی استانداری اصفهان، رییس دانشگاه اصفهان و شهردار اصفهان از خیران دانشگاه اصفهان در محل تالار پیامبر اعظم دانشگاه اصفهان تجلیل شد.  
به گفته هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان خیران نقش مهمی در توسعه دانشگاه اصفهان داشته اند اما همچنان به فعالیت های خیرانه چنین افرادی نیاز است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه‌ها نه تنها محل کار و تحصیل اساتید و دانشجویان بلکه محل زندگی آنان است؛ اعمال خیر به زندگی مجموعه علمی کشور انرژی و روحیه خواهد داد.

به گزارش ایمنا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز پنجشنبه به منظور شرکت در شانزدهمین اجلاس رئیسان دانشگاه های سطح یک کشور و تجلیل از خیرین دانشگاه اصفهان به این شهر سفر کرده است. 
منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در اصفهان صبح امروز پس از حضور در شانزدهمین نشست رؤسای دانشگاه‌های سطح یک کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان  و از دستاوردهای این شهرک بازدید به عمل آورد.

ظهر امروز وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از سه محصول فناورانه شرکت‌های دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان رونمایی کرد.

در ادامه سفر وزیر علوم در اصفهان ساختمان دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه اصفهان افتتاح شد. 

وزیر علوم تحقیقات و فناوری همچنین از خوابگاه متاهلی زنده یاد ' سهیل سلطانی ' دانشگاه اصفهان که توسط خیر نیک اندیش ' پوراندخت شمس ' در حال ساخت و تجهیز است بازدید کرد و کلنگ ساخت مراکز ' خدمات روانشناسی و مشاور' ، ' رشد واحدهای فناوری ' و ' آموزش های الکترونیکی آزاد ' این دانشگاه را بر زمین زد. و در پایان نیز از خیران دانشگاه اصفهان تجلیل شد.

کد خبر 330107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.