برگزاری بیش از  ۱۰۰ هزار ساعت آموزش های مهارتی برای سربازان وظیفه از ابتدای سال

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید رجایی اصفهان در نشست با فرماندهان مرکز آموزش علمی و تخصصی شهید بهشتی ناجا گفت: حدود ۱۰۰ هزار و ۴۶۰  نفر ساعت آموزش های مهارتی برای سربازان وظیفه از ابتدای سال جاری تاکنون برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا،  احمد رضا منتظری در نشست با فرماندهان مرکز آموزش علمی و تخصصی شهید بهشتی ناجا اظهار کرد: ارائه آموزش های مهارت محور به سربازان وظیفه گامی مؤثر برای ایجاد زمینه های کسب و کار است.

وی ادامه داد: به منظور توانمند سازی سربازان در دوره خدمت و کسب شرایط اشتغال و کاهش دغدغه آنان برای ورود به بازار کار پس از اتمام دوره سربازی، آموزش های مهارتی با همکاری فرماندهان پادگان های شهرستان اصفهان به صورت گسترده در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: کمک به تأمین تجهیزات و اجرای دوره های آموزشی و پروژه های پژوهشی در امر مهارت آموزی سربازان وظیفه، ارتقاء، بهره وری دوره خدمت، استفاده از ظرفیت های نیرو های مسلح، استفاده بهینه از اوقات فراغت آنان و فراهم کردن فرصت های شغلی از طریق آموزش در محیط کار واقعی مورد تأکید و از اهداف این نشست  است.

 منتظری بیان کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در جهت تولید، اشتغال و ارتقاء فرهنگ کار و مهارت آموزی از ابتدای سال ۹۶ تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار و ۴۶۰ نفر ساعت آموزش مهارتی برای ۱۰۸۹ نفر دوره از سربازان وظیفه اجرا شده است.

در پایان نشست مقرر شد در جهت هر چه بهتر اجرا شدن تفاهم نامه مذکور در زمینه های مشاوره آموزشی و هدایت شغلی، نیازسنجی آموزشی، معرفی سربازان وظیفه، تأمین فضای مناسب آموزشی، تأمین ملزومات ایمنی و بهداشت، مواد مصرفی و تجهیزات مورد نیاز دوره های آموزشی همکاری و مساعدت های لازم با کارشناسان مرکز صورت پذیرد.  


 

کد خبر 329916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.