تیمِ ویسی؛ میهمان ماقبل آخر نقش‌جهان

پس از برگزاری دیدار سپاهان در هفته چهاردهم تنها یک تیم لیگ برتری باقی خواهد ماند که هنوز بازی در ورزشگاه نقش‌جهان را تجربه نکرده است.

به گزارش ایمنا، سپاهان فصل گذشته تازه از هفته یازدهم لیگ برتر امکان میزبانی در ورزشگاه نقش جهان را پیدا کرد. به این ترتیب، پنج دیدار خانگی اول سپاهان در لیگ شانزدهم شامل بازی با تیم‌های پدیده، استقلال خوزستان، پیکان، پرسپولیس و سیاه‌جامگان در استادیوم فولادشهر برگزار شد. از این جمع، سه تیم پرسپولیس، سیاه‌جامگان و پیکان به ترتیب در هفته‌های هفتم، نهم و یازدهم لیگ هفدهم سرانجام فرصت دیدار با سپاهان در استادیوم نقش جهان را پیدا کردند. این توفیق فردا با آغاز دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر نصیب استقلال خوزستان هم خواهد شد تا با توجه به آنکه تیم‌های تازه‌وارد پارس جنوبی (در جام حذفی فصل پیش و لیگ جاری) و سپیدرود (در دور رفت لیگ هفدهم) میهمان سپاهان بوده‌اند از بین تمام تیم‌های لیگ برتری تنها پدیده باشد که هنوز بازی در ورزشگاه نقش جهان را تجربه نکرده است.

جالب آنکه طلسم بازی نکردن پدیده در نقش جهان هم درست یک ماه دیگر شکسته خواهد شد زیرا تیم مشهدی در دومین هفته از دور برگشت میهمان سپاهان است.

کد خبر 329879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.