پذیرایی از یک آشنا در روز بازگشت هواداران

در روزی که هواداران سپاهان پس از یک جلسه غیبت به ورزشگاه نقش جهان بازمی‌گردند تیم اصفهانی از سرمربی فصل قبل خود پذیرایی خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، سپاهان از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه فردا در ورزشگاه نقش جهان به مصاف استقلال خوزستان می‌رود. مصاف طلایی‌پوشان اصفهانی با آبی‌های اهواز به این دلیل یک تقابل ویژه محسوب می‌شود که طی آن سرمربی فصل قبل سپاهان با شاگردان سابق خودش روبرو می‌شود.

در واپسین روزهای سال ۹۵ بود که عبدالله ویسی جای خود روی نیمکت سپاهان را به زلاتکو کرانچار داد تا پس از موفقیت بزرگی که در لیگ پانزدهم با قهرمانی استقلال خوزستان به دست آورد رؤیایش برای ساختن سپاهانی متناسب با ایده‌آل‌های خود را بر باد رفته ببیند. ۲۵۸ روز پس از وداع تلخ با سپاهان ویسی به اصفهان بازمی‌گردد تا در ورزشگاه نقش جهان رو در روی تیمی قرار بگیرد که آرزو داشت تا چندین سال روی نیمکتش باقی بماند و تغییرات مدنظر خود را در آن اعمال کند. در این فاصله، البته سرمربی فصل پیش سپاهان یک بار هم برای دیدار با ذوب‌آهن به اصفهان آمد که ضمن آن تیمِ تحت هدایتش شکست سنگین و ویرانگری را در ورزشگاه فولادشهر متحمل شد اما ویسی فردا برای اولین بار پس از جدایی از سپاهان روبروی این تیم قرار می‌گیرد.

این تنها برخورد سپاهان با سرمربی فصل پیش خود نیست که مصاف با استقلال خوزستان را به یک دیدار خاص و ویژه بدل کرده بلکه جایگاه نزدیک ۲ تیم در جدول فعلی لیگ برتر هم به حساسیت این بازی افزوده است. در هفته سیزدهم سپاهان قافیه را به صنعت نفت واگذار کرد. ساعتی پس از باخت دراماتیک سپاهان در آبادان، استقلال خوزستان پیکان را در اهواز برد تا از باخت رقیب اصفهانی به بهترین نحو برای کاهش فاصله امتیازی با این تیم استفاده کرده باشد. استقلال با اینکه هنوز ۲ پله پایین‌تر از سپاهان ایستاده است اما اکنون تنها یک امتیاز کمتر از حریف مستقیمش دارد. با این اوصاف، این دیدار را حتی می‌توان یک تقابل ۶ امتیازی به حساب آورد زیرا هر یک از این ۲ تیم این امکان را دارند تا به شرط واریز حداکثر امتیازات بازی به حساب خود موقعیت‌شان را نسبت به رقیب بهبود دهند. با توجه به آنکه سپاهان در این مسابقه از امتیاز میزبانی برخوردار است طبیعتاً الزام بیشتری برای کسب هر سه امتیاز بازی دارد.

دیدار خانگی قبلی سپاهان برابر تراکتورسازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر نقش جهان برگزار شد. باید دید در بازگشت هواداران به نقش جهان سپاهان باز هم می‌تواند همه امتیازات مسابقه را دشت کند یا خیر.

ترکیب احتمالی ۲ تیم

سپاهان: لی اولیویرا، مهدی رحیمی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، سعید آقایی، علی کریمی، حامد بحیرایی، حسین پاپی، جلال‌الدین علی‌محمدی، ساسان انصاری و مروان حسین

استقلال خوزستان: وحید شیخ‌ویسی، موسی کولیبالی، عقیل کعبی، سعید زارع، طالب ریکانی، محمدعلی فرامرزی، میثم دورقی، حکیم نصاری، وحید نامداری، یونس دلفی و کلودیر مارینی جونیور

کد خبر 329789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.