مسابقات ووشو کمربند طلایی ایران در اصفهان برگزار می‌شود

رییس هیأت ووشو استان اصفهان گفت: مسابقات کمربند طلایی مردان کشور با حضور حدود ۸۰۰ شرکت‌کننده در اصفهان برگزار می‌شود و نفرات برتر به صورت مستقیم به تیم ملی راه می‌یابند.

محسن روناسی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد فعالیت‌های هیأت ووشو استان اصفهان، اظهار کرد: هیأت ووشو استان اصفهان امسال برای چهارمین سال متوالی در ارزیابی‌ فدراسیون مقام نخست را کسب کرد.

وی ادامه داد: ووشوکاران استان اصفهان در مسابقات جهانی رده سنی بزرگسالان که مهرماه در روسیه برگزار شد سه مدال طلا به ارمغان آوردند. همچنین در مسابقات تایوان از ۱۳ مدال کسب شده در کشور، سهم استان اصفهان هفت مدال طلا بوده است که نشان از بالا بودن سطح ووشوی اصفهان و پتانسیل فراوان این رشته دارد.

روناسی تأکید کرد: در مسابقات جهانی روسیه برای اولین‌بار در بخش تیمی توانستیم چین را در سطح بین‌المللی شکست دهیم که توجه ووشوکاران دنیا را به خود جلب کرد و این اتفاق نادری بود که کشوری بتواند تیم قدرتمند چین را شکست دهد.

رییس هیأت ووشو استان اصفهان اضافه کرد: در گذشته خدیجه آزادپور و خواهران منصوریان موفق به شکست حریفان چینی خود شده بودند اما در بخش تیمی برای اولین‌بار این اتفاق رقم خورد.

وی گفت: متأسفانه در بخش ساندای مردان از نظر کمیت دچار ضعف هستیم و لیگ استانی بزرگسالان مردان (یادواره شهید مدافع حرم محسن حججی) را برای اولین‌بار با هدف کشف استعدادها و جذب ورزشکاران جدید برگزار کردیم تا بتوانیم ورزشکاران جدیدی را جذب کنیم.

روناسی افزود: مسابقات کشوری کمربند طلایی آقایان در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان ۲۱ دی ماه به مدت سه روز به میزبانی اصفهان و در شهر ابریشم برگزار می‌شود و حدود ۸۰۰ شرکت‌کننده در این رقابت‌ها حضور دارند که نفرات برتر به صورت مستقیم به تیم ملی راه می‌یابند.

رییس هیأت ووشو استان اصفهان اظهار کرد: خوشبختانه مشکل خاصی در راه انجام امور و فعالیت‌های هیأت نداریم. دانش و فن مربیان استان اصفهان فوق‌العاده است و در مجموع پتانسیل ووشوی اصفهان در حد کشوری است.

کد خبر 329767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.