بسیج موتور محرکه نظام است

نطنز-امام جمعه نطنز گفت:بسیج موتور محرکه نظام و انقلاب است و ملت انقلابی ایران نیز همه بسیجی هستند

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ حجت الاسلام روح‌اله امینی در صبحگاه مشترک بسیج و سپاه  اظهار کرد: بسیج در حقیقت از معجزات امام و انقلاب اسلامی است و رودی زلال است که خدا در عالم خلق کرده و هر جا لازم باشد به سیل بنیان شکنی علیه دشمنان اسلام و شریعت تبدیل می‌شود.

امینی گفت ؛  بسیج تاکنون با حضور مستمر خود گره‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را باز کرده  و امروز نظام اسلامی ما به محوریت بسیج  ودر راس آن رهبر فرزانه انقلاب ،نظام به محوریت تفکر بسیج علی‌رغم جفاها و خیانت‌ها و ظلم‌ها استکبار جهانی پیشرفت کرده است.

امام جمعه نطنز تصریح کرد: هرجا دشمنان اسلامی و نفاق داخلی توطئه کنند با حضور بسیج توطئه به فرصت تبدیل شد، بسیج موتور محرکه نظام اسلامی است و همه ملت ما بسیجی هستند.

وی گفت: این که بسیج ما گره‌گشای همه مشکلات نظام اسلامی ما است و موتور متحرک این نظام اسلامی است بر هیچ کس پوشیده نیست؛ همه ملت ما بسیجی هستند و در ابعاد مختلف در صنف مختلف بسیج  در حال فعالیت هستند، به معنای واقعی کلمه بسیج  یعنی استفاده از تمام ظرفیت‌های یک ملت در جهت پیشبرد اهداف نظام است.

امینی خاطر نشان کرد: در ۴۰ ساله اخیر در همه جزر و مدها و صحنه‌های تلخ  را مشاهده کردیم اما  بسیج را دیده‌ایم که بزرگ شده و رشد کرده و امروز الگویی برای مقاومت در سوریه، عراق و لبنان است، به تعبیر مقام معظم رهبری پنجه در پنجه آمریکا انداخته‌اند و او را شکست دادند.

وی گفت: امروز فریادهای آزادی خواهی از نظام اسلامی ایران بلند شده است و دشمن ضربه خورده داعش را برای ما درست کرد، ولی به فضل الهی و عنایت الهی طومار داعش که ولد ناخلف استکبار در منطقه بود در هم  پیچیده شد.

کد خبر 329585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.